DayZ Patch 1.7.7

  • DayZ Patch 1.7.7


    Das nächste DayZ Update 1.7.7 steht in den Startlöchern. Ein genaues Datum für die Veröffentlichung ist aber noch nicht bekannt.Der Changelog liest sich aber sehr gut. Das Loot wurde rebalanced. Zombies haben wieder die Stärke aus 1.7.5.1 und neue Modelle wie Schafe oder MI8 Crashsite wurden hinzugefügt.


    Aber lest den Rest selbst:


    [Neu] - Die "re-arm" Option wurde aus dem Scrollmenü entfernt.
    [Neu] - Um Crashsites wächst nun kein Gras mehr (http://i.imgur.com/uVDfGym.jpg)
    [Neu] - Modelle und Texturen für Schafe wurden hinzugefügt.
    [Neu] - Neues Fleisch für Ziegen wurde hinzugefügt (Selbe Blutregeneration).
    [Neu] - Magazine können nun kombiniert werden.
    [Neu] - Ein neue Loot-Tabelle für die Kirche wurde hinzugefügt.
    [Neu] - Neue Konsumgegenstände wurden hinzugefügt (Nur in Supermärkten findbar).
    [Neu] - Models für auf dem Boden liegende Uhren und Karten wurden hinzugefügt.
    [Neu] - Die MakarovSD wurde hinzugefügt (Military, Special Military).
    [Neu] - Die RPK_74 wurde ebenfalls hinzugefügt (MI8 Helicrash).
    [Neu] - Man kann nun die Gesundheit des Fahrzeugs mit einer Toolbox sehen.
    [Neu] - 5L Treibstoff verbraucht jetzt nur noch einen Inventarplatz.
    [Neu] - Größerer Kompass. (Die Gradzahl ist besser erkennbar)
    [Neu] - Clients werden nun vor dem Spielen auf Authentifikation geprüft, dadurch sollte der Möven-Spawn geBehoben werden.
    [Neu] - Spieler mit falscher Version / ohne Authentifikation werden nun sofort in die Lobby gekicked (Ohne Timer).
    [Neu] - MI8 Crashsite Modell.


    [Behoben] - Fahrzeugreperaturen sollten nun ohne Probleme funktionieren.
    [Behoben] - Die Systemsperre für die M107 und AS50 wurde entfernt.
    [Behoben] - Helden und Banditen Skins sollten nun auch während des Spieles geswichted werden (Vorher musste man sich ausloggen / sterben).
    [Behoben] - Die "Study Body" Option sollte nun funktionieren.
    [Behoben] - Der Crashsite Loot sollte nun korrekt spawnen.
    [Behoben] - Der Helden-Skin Teleportbug wurde behoben.
    [Behoben] - BAF Rucksäcke sollten nun nicht mehr Feuer fangen.
    [Behoben] - Die Timeout Timer wurden nun von 40 auf 60 Sekunden erhöht. Das sollte weniger starken PC-Systeme die Möglichkeit geben mitzuhalten (Something went wrong, disconnect and try again).


    [Verbessert] - Das Zombie Aggro wurde auf den Stand von 1.7.5.1 resettet (M107 pullrange bei 450 Meter, 80 Meter pullrange von Bewegungen).
    [Verbessert] - Tote Hasen droppen nun 2 Fleischstücke, diese geben nun Roh 200, und gekocht 800 Blut.
    [Verbessert] - Das Anti-Teleport-System wurde nun in die Missionfile verschoben, dadurch sollten Admins in der Lage sein dieses an- bzw. auszuschalten.
    [Verbessert] - Die Spawnchance der M107 wurde heruntergesetzt.
    [Verbessert] - Die Spawnchance der AS50 wurde heruntergesetzt.
    [Verbessert] - Alle Spawnchancen wurden verändert bzw. rebalanced.
    [Verbessert] - Der Tschechische, Deutsche, Spanische, Französische und Russische Stringtable wurde geVerbessert.
    [Verbessert] - Der Crashsite Loot sollte nun den Typ der Crashsite (Mi8, UH1Y, usw.) besser repräsentieren (Zb. die Loot-Tabelle "MilitaryWEST","HeliCrashWEST").
    [Verbessert] - Der Zombie-Respawn-Timer wurde von 2 auf 5 Minuten erhöht. Dadurch soll man ganze Gebiete kurze Zeit von Zombis befreien können.
    [Verbessert] - Die Option "Safe Tent/Vehicle" wurde wieder hinzugefügt, da einige Server Probleme mit dem speichern der Zelte bzw. Fahrzeuge hatten.
    [Verbessert] - Das Zombie Spawn System wurde überarbeitet. Zombies sollten nun nicht mehr in der Sicht des Spielers spawnen, um dann direkt gelöscht zu werden.
    [Verbessert] - Der Schaden den Zombies bei einem Hit verursachen wurde erhöht. (Höchster möglicher Schaden : Body = 600, Legs = 50, Hände = 50, Kopf = 1200).
    [Verbessert] - Zombies Hits sollten nun weniger blutende Wunden verursachen.
    [Verbessert] - Zombie Hits haben nun eine 50/50 Chance den Spieler bewusstlos zu schlagen, wenn der Damage Multiplayer > 0.8 ist.
    [Verbessert] - Wenn Spieler während sie bewusstlos sind von Zombies getroffen werden, verliert der Spieler nur noch 50 Blut pro Schlag.
    [Verbessert] - Die Chance, dass Zombies den Spieler sehen / hören wurde wieder eingebaut.
    [Verbessert] - Bewegungen sind nun was Sicht und Sound angeht ein bisschen auffälliger.
    [Verbessert] - Für das Updaten des Fahrzeugschadens wurde eine eigene Funktion in der HiveExt.dll hinzugefügt.
    [Verbessert] - Zombies werden nun nicht mehr gespawned, wenn die Spieler sich in Luftfahrzeugen befinden.
    [Verbessert] - Der Jagd-Loot-Tabelle wurde mit neuen Waffen ausgestattet.


    [Entfernt] - In der Wildness spawnende Zombies (Zombies spawnen ab dem nächsten Patch in Wäldern).
    [Entfernt] - Zombies können den Spieler nun nicht mehr mit einem On-Hit auf den Boden schlagen. (Nächstes Update).



    UPDATE 11.06.13 - v1.7.7 wurde freigegeben.
    Finaler Changelog (Aktuell nur in Englisch)


    [NEW] - Removed annoying "re-arm" option from actions menu.
    [NEW] - Models and textures for mutton.
    [NEW] - Separate meat for goats, same blood regen as mutton.
    [NEW] - Can now combine magazines.
    [NEW] - Added new loot & loot table for church.
    [NEW] - Added new food and drink items (only found in supermarkets).
    [NEW] - Added model for a dropped map and watch.
    [NEW] - Weapon MakarovSD (Military and Military Special).
    [NEW] - Weapon RPK_74 (Mi8 Helicrash).
    [NEW] - Vehicle damage displayed in percent (With a Toolbox).
    [NEW] - 5L Fuel can takes 1 inv slot.
    [NEW] - Added auth retry system to make sure clients are auth'ed before they spawn (should stop seagull issue).
    [NEW] - Added force end mission for players joining with wrong version/failed auth. (Will replace timeout later).
    [NEW] - Mi8 crash site model.
    [NEW] - 2 New background tracks.
    [NEW] - 6 New "Viral" zeds - They are harder to kill, they do more damage, and they have a higher chance of causing an infection... be afraid. (Headshot will kill in one shot)
    [NEW] - Added optional watermark for servername (Server admins can choose to enable/disable. (See Mission prerequisites)). Shows servername in the bottom right of screen max 6 letters.
    [NEW] - Remote exec security. Should prevent all major RE exploits
    [NEW] - Clear Ground around loot at crash sites added but disabled by default, server admins can enable. Adds a small circle around each loot pile
    [NEW] - Vehicles and tents now report free gear slots. Example: Old Camping Tent (weapons/others/backpacks). http://ziellos2k.net...17141327522.png
    [NEW] - Weapons spawns now have a chance to spawn with 0 mags up to a max of 2.
    [NEW] - Melee weapons can now be dropped and picked up using the normal a2 system. (This means you can now store in backpack and tents, without swapping to toolbelt) No need to take itemslots.
    [NEW] - New starting gear added. Guaranteed Start Items: ("ItemBandage","HandRoadFlare") + 1 RandomStartItem: ("ItemBandage","ItemPainkiller").
    [NEW] - Servers date has been locked to give full moon nights.
    [NEW] - Zeds hitting through Walls/Buildings should now be fixed.
    [NEW] - Mainmenu Intro.
    [NEW] - 2 new stash sites. (tools required = Etool or Shovel. Items required = 1 sandbog for small, 2 sandbags for medium)
    Small Stash = 12 object slots, 0 Weapon, 0 bags.
    Medium Stash = 25 object slots, 1 Weapon, 0 bags.
    [NEW] - Infected survivor camps. Three types (small).
    [NEW] - FPS Monitor this will dynamicly change how/total amount of zeds/loot/trash is spawning to keep the players base fps up.
    [NEW] - 1 New Melee weapon.(BaseBallBat)
    [NEW] - Wild Spawning of zeds has been redone and readded.
    [NEW] - Zed Spawning fully updated to spawn outside the players field of view. (Excludes Infected camps, due to trigger zones being tested).
    [NEW] - Zeds can now tackle players to the ground when attacked.
    [NEW] - Epeen UI has now been updated with the temp journal base (looks better then a hint).
    [NEW] - All blood gained from food is now added into a regenreation pool that players will regenerate over time
    [NEW] - All food types now have a diminishing effect so the more you try and eat at once, the less blood you will get in return.
    [NEW] - Blood UI updated to indicate the player's blood loss / gain rate and will also indicate when you're sick (infected).
    [NEW] - Bloodbags will no longer transfer 12000 blood instantly, it's now done over 12 seconds (1000 blood per second). If the medic breaks away from the transfusion animation or the recipient moves out of range, the transfer stops and the remaining amount is lost along with the bloodbag in use.


    [FIXED] - Vehicle repair should now work correctly.
    [FIXED] - Humanity skin change can now change during gameplay in all directions. (No longer have to die/logout to change from hero to normal to bandit and vice versa)
    [FIXED] - StudyBody should now work. (Describing wounds accurately)
    [FIXED] - Crashsite loot should now spawn correctly for all types of Crash models.
    [FIXED] - Hero Skin teleport issue.
    [FIXED] - BAF Bags so they don't set on fire. :) (no moaning it was a bug)
    [FIXED] - Updated timeout timer from 40 secs to 3000 secs, Should allow lower end systems to keep up. (Something went wrong, please disconnect and try again!)
    [FIXED] - Zeds spawning underground.
    [FIXED] - Loot spawning underground.
    [FIXED] - Melee weapons having no ammo on login/skin change. (Open close gear menu will always reset ammo count to 10000)
    [FIXED] - Loot Spawns have now been fully resolved. Buildings are now tagged and will not spawn any new loot for 15 minutes.
    [FIXED] - Loot Cleanup has now been fully resolved. Old loot piles will now be cleaned every 60 minutes and no players within 250 meters(WIP). (Server performance boost)
    [FIXED] - Gear menu exploit to force respawn.
    [FIXED] - Optimized some destruction effects for security and performance.
    [FIXED] - Unconscious damage scale to only happen if hit by zeds. (reduces damage while unconscious)
    [FIXED] - Dayz Date/Time public var will now end mission on failed attempt.
    [FIXED] - Can no longer break legs by anything other than players/zeds/falling/getting out of moving vehicle.
    [FIXED] - A lot of duping issues should now be resolved.
    [FIXED] - Most wallhack exploits should now be resolved.
    [FIXED] - No more 3x get up Animation loop when recovering from unconscious
    [FIXED] - You can no longer get into vehicles while dragging players


    [UPDATED] - Zed sight limited to 100 meters.
    [UPDATED] - Updated rabbit to drop 2 raw food items. Lowered hp gain to Raw - 200 each / Cooked - 1000 each.
    [UPDATED] - Updated chicken - hp gain. Raw - 200 each / Cooked - 1000 each.
    [UPDATED] - Moved anti teleport system to mission. Server admins can choose to enable/disable. (See prerequisites)
    [UPDATED] - ALL loot table weights have been updated.
    [UPDATED] - ALL loot table weights have been rebalanced.
    [UPDATED] - Updated Czech, German, Spanish, French and Russian stringtable.
    [UPDATED] - Makarov and 1911 Pistol dmg updated.
    [UPDATED] - CrashSite Loot should now represent each type of model more. (("MilitaryWEST","HeliCrashWEST") Two new crash site loot tables)
    [UPDATED] - Re-added the "save" option to tents and vehicles. This is a fail-safe option, not required. (Due to a small amount of servers reporting issues with tents saving. With no info for us to recreate we re-added this option to save tents/vehicles)
    [UPDATED] - Zed generate system. has now been fully rewrote should stop zeds spawning in view of players then being deleted.
    [UPDATED] - Zeds overall dmg has been updated per hit/per zed (Old Type: Max possible dmg = body 600, Legs 100, Hands 50, Head 1200 New Type: Body 1200, Head 2400)
    [UPDATED] - Bleed from zed attacks will now only happen if the initial dmg is above 0.7 or the zed gives a head shot. (should reduce the amount of bandages needed)
    [UPDATED] - Zeds knocking players unconscious now has a 50/50 chance if damage multiplier is above > 0.8
    [UPDATED] - When unconscious all damage is reduced to 50 blood for each hit zeds do no matter the part they hit. (Should allow some survivability)
    [UPDATED] - Zeds sight and sound chance has been re-added so there is a chance they can ignore you.
    [UPDATED] - Sight and sound rebalanced to make them a little more even from movement.
    [UPDATED] - Call extension calls for vehicle damage.
    [UPDATED] - Zeds will no longer spawn for air vehicles.
    [UPDATED] - Hunters loot table adjusted with more weapons.
    [UPDATED] - SQL files working on Linux.
    [UPDATED] - Add crawl animation damage. Players will now take dmg from crawling zeds.
    [UPDATED] - Updated zed speed to default.
    [UPDATED] - Melee systems updated.
    [UPDATED] - Old Bandit skin for male characters.
    [UPDATED] - Lowered action sound for refuel from 10 meters to 5.
    [UPDATED] - Lowered Direct comms action sound.
    [UPDATED] - Vehicle damage syncs updated to reduce call extension spam.
    [UPDATED] - Lowered Transfusion infection rate.
    [UPDATED] - Quiver acts as a quiver, you now have to take an arrow out of the quiver.
    [UPDATED] - You can now only have 1 useable quiver in your main inventory and unlimited in your backpack.
    [UPDATED] - Melee range has been updated.
    [UPDATED] - HMMWV Cargo updated. (10 weapons, 50 slots and 2 backpack)
    [UPDATED] - AH6 & MH6 Cargo updated. (AH6 3 weapons, 30 slots and 2 backpacks) (MH6J 3 weapons, 20 slots and 3 backpacks)
    [UPDATED] - Fire Places will no longer act as storage systems.
    [UPDATED] - Fireplace can now only be lit once without adding new wood inside the fireplace.
    [UPDATED] - Fireplace can no longer be picked up after lighting.
    [UPDATED] - Vehicles speeds HMMWV, PBX and UAZ - Faster / ATV's - Slower
    [UPDATED] - Tanktraps, sandbags and razor-wires won't spawn in buildings. Tents will always spawn in a safe place.
    [UPDATED] - Up to +/-2000 Humanity gain/loss according to "humanKills" counter from killed character.
    [UPDATED] - Refuel now locks the player in place for the time to fill.
    [UPDATED] - More lootable buildings (Iron barn, car wrecks, several non enterable buildings...)
    [UPDATED] - 3 Chopper crash sites spawn on server start + 2-3 infected Camps.
    [UPDATED] - Sickness(Infection) can now cause death.


    [REMOVED] - M107 and AS50(Banned) from all loot tables and removed all damage from bullets so they do 0 damage even if spawned in.

    K1Hzda5.png

    Einmal editiert, zuletzt von Urs ()

  • Hi,
    ich habe ein paar Fragen zu den Patchnotes, vielleicht kann mir ja jemand deren Bedeutung erklären:



    [Verbessert] - Zombie Hits haben nun eine 50/50 Chance den Spieler bewusstlos zu schlagen, wenn der Damage Multiplayer > 0.8 ist.



    und



    [Entfernt] - In der Wildness spawnende Zombies (Zombies spawnen ab dem nächsten Patch in Wäldern).


    Heißt das, dass sie nur noch im Wald spawnen und nicht mehr auf freier Fläche?
    Ich finde die Formulierung irreführend.



    Danke schon mal, Gruß Gram

    Einmal editiert, zuletzt von Gram ()

  • "[Behoben] - BAF Rucksäcke sollten nun nicht mehr Feuer fangen."
    *lol*...sehr geiler bug, den kannte ich bis dato noch nicht :D


    Denke mal das sie das so handhaben werden wie bei 2017 (aktuell dort aber auch nicht), da spawnten Zombies Gruppenweise in Wäldern (paar Meter hinter/neben dem Spieler), jetzt wars ja so das mal einzelne auf den Feldern herumstreunern und das auch noch viel zu weit weg...


    Die Änderungen lesen sich jedenfalls durchweg gut! :)

  • [Verbessert] - Die Spawnchance der M107 wurde heruntergesetzt.
    [Verbessert] - Die Spawnchance der AS50 wurde heruntergesetzt.


    Na endlich wurde aber auch mal Zeit.


    Bis jetzt muss ich sagen,gefällt es mir was uns da erwartet mit dem neuen Patch.


  • Hi,
    ich habe ein paar Fragen zu den Patchnotes, vielleicht kann mir ja jemand deren Bedeutung erklären:


    [Verbessert] - Zombie Hits haben nun eine 50/50 Chance den Spieler bewusstlos zu schlagen, wenn der Damage Multiplayer > 0.8 ist.


    sollte mal wahrscheinlich "Multiplizierer (Faktor) > 0.8" heissen.
    gemeint ist vermutlich der schadenfaktor, der wie ich denke eine zufallszahl zwischen 0.1 und 1 ist (vorher 0.3 und 1.2)


    original:Unconsciours now has a 50/50 chance if multiply is above 0.8 Bleed now only happens if multiply is above 0.7 Sight and sound chances readded so zeds can ignore you.



    also ich versteh das so: wild spawnende zeds wurden entfernt (d.h. alle zeds außerhalb von städten) und das diese im 1.7.7.x / 1.7.8-patch, also dem nächsten patch, wieder kommen...


    original: [REMOVED] - Wild spawning zeds. (Zeds spawning in forest areas will be added next patch)

    Einmal editiert, zuletzt von smurfi ()

  • Ja liest sich recht gut! Ich bin zwar bei den Zombies wieder skeptisch da sie Bsp echt Nerven .. Aber der spawntimer wurde ja auf 5min hochgesetzt.. Dann könnte es klappen! .. Lassen wir uns überraschen! :)

    Greetz de&#039;Baba O0<br />[ Güni&amp;Entä - Ein Herz für eine Pizza! :) ]

  • Ziemlich gute Änderungen ,aber ich verstehe nicht warum ein Zombie mich mit einem Schlag K.O hauen kann...So ein Schwachsinn und nur nervig und meistens das Todesurteil...


    Das man weniger Blutet ist auch schon längst überfällig.

    I will knock down the Gates of the Netherworld,<br />I will smash the door posts, and leave the doors flat down,and will let the dead go up to eat the living!<br />And the dead will outnumber the living!<br /><br />Epic of Gilgamesh


  • Ziemlich gute Änderungen ,aber ich verstehe nicht warum ein Zombie mich mit einem Schlag K.O hauen kann...So ein Schwachsinn und nur nervig und meistens das Todesurteil...


    Das man weniger Blutet ist auch schon längst überfällig.


    +

    MfG

  • +


    [Verbessert] - Wenn Spieler während sie bewusstlos sind von Zombies getroffen werden, verliert der Spieler nur noch 50 Blut pro Hit



    fals man nicht schon fast tot ist solte man es jetzt schaffen zu überleben, auser man hat zu viele zombis am hals.

  • Also ein "echter" Zombie hätte doch sicher auch eine wahrscheinlichkeit das ein Biss/Schlag Dich umbringt/infiziert...kann da jetzt nicht beurteilen was diese Wahrscheinlichkeitsangabe heissen soll, denke mal das es sicher nervig ist wenn das bei jedem 2ten Hit passiert...wenn das ab und zu mal vorkommen kann ist das meiner Meinung nach nichts schlechtes da man wieder mehr dazu gezwungen wird ihnen auszuweichen...mit richtig starken Zombies ergibt sich ein völlig anderes Gameplay (erst recht in Verbindung mit Ultra-raren Bandagen :D )
    Falls die Untoten zu übermächtig werden wird das ja sicher auch wieder korrigiert, ist ja alles immer in Bewegung aber ich glaube das die das schon soweit angetestet haben und sich das ganze in einem spielbaren Rahmen bewegt :)

  • Man sollte halt abwägen wie fair das ganze ist.


    Wenn die Zombies so langsam wären wie in den meisten Zombiefilmen könnten sie ja ruhig mehr sein und auch viel stärker.
    Aber da wir hier Marathon-Sprinter haben die einen im übelsten Fall über die halbe Map folgen steht ihr Schaden nicht im Verhältniss zu ihren Fähigkeiten sprich K.O Schlag, beinbruch etc...


    Ihr müsst mal DayZ Origins zocken da sind die Zombies schon verdammt stark,zum Teil brauch man 2-3 Kopfschüsse oder 8-10 auf den Körper das ist extrem nervig wenn dann noch ein K.O Schlag kommt oder ein Beinbruch weil dich ein Zombie einmal schlägt. Zum bandagieren muss dann auch immer ein Haus direkt parat sein.


    Nimmt etwas den Spielspaß finde ich persönlich.

    I will knock down the Gates of the Netherworld,<br />I will smash the door posts, and leave the doors flat down,and will let the dead go up to eat the living!<br />And the dead will outnumber the living!<br /><br />Epic of Gilgamesh


  • Seh ich genauso.. wobei die neueren Zombiefilme ja alles Sprinter sind! :D
    Aber das fände ich ne gute idee .. die können Stark und alles sein aber eben langsamer .. das wäre ein guter Kompromiss!

    Greetz de&#039;Baba O0<br />[ Güni&amp;Entä - Ein Herz für eine Pizza! :) ]

  • Hi mal eine frage. wenn der punkt "save" wieder im menü drin ist könnte man dann alles verdoppelt wie früher"dupen"?ich hoffe doch nicht, denn dann hat keine spawn rate sinn.

  • Ich finde die sollten das Zombies spawning und hitten in Fahrzeug wieder rückgänig machen.
    will das alte wieder back haben :( wo sie nichts machen konnten


    Das nimmt den Spielspaß das andauernd zombies ein schlagen wenn man in auto sitzt


    Was gut ist :) endlich MakarovSd und Meine Geliebte RPK :D

    Einmal editiert, zuletzt von Darst ()

  • Da es höchst unwahrscheinlich ist das die "alten" Zombies wiederkommen, wäre es alternativ angebracht nicht zu lange im Auto hocken zu bleiben oder selbiges vor betreten einer Stadt im Wald zu verstecken....(das mit dem Spielspass klingt für mich so als würde der mächtig steigen wenn gar keine Zombies da wären...glaub da gibts so ein Spiel das DayZ ziemlich ähnlich ist...da hat es von Haus aus gar keine...Arma war das glaub ich...bin mir da aber nicht mehr so sicher... :o)


    Desweiteren hat man diverse Möglichkeiten zu verhindern das man geschlagen wird...nicht schlagen lassen! :)


    Es ist durchaus machbar eine Ortschaft zu looten indem man schleicht, kriecht oder aber ständig in Bewegung bleibt, Häuser mit nur einem Eingang meidet, Gebrauch von Waffen ausserhalb von Gebäuden sollte auch unterbleiben....erst wenn die Spieler die grossen Städte wegen der Zombies meiden und nicht wegen der Sniper auf den Dächern ist es perfekt....
    Denkt mal an eure ersten Stunden DayZ zurück...die Zeit bevor ihr gewusst habt wie leicht sich Zombies abhängen lassen usw....fand das durchaus spannend mal dummerweise ohne Ammo in einer Ecke zu stehen und durch Zombies zu sterben....
    ...ganz unabhängig von sämtlichen PvP Situationen finde ich schon das zu so einer Art Spiel gehört das die Zombies einem IMMER zumindest etwas Respekt abverlangen, sei es durch Stärke, Masse oder eventuelles Infektionsrisiko.... :)

  • UPDATE:



      [li][NEW] - Removed annoying "re-arm" option from actions menu[/li]
      [li][NEW] - Models and textures for mutton.[/li]
      [li][NEW] - Seperate meat for goats, same blood regen as mutton.[/li]
      [li][NEW] - Can now combine magazines.[/li]
      [li][NEW] - Added new loot & table for church.[/li]
      [li][NEW] - Added new food and drink items (only found in supermarkets).[/li]
      [li][NEW] - Added model for a dropped map and watch.[/li]
      [li][NEW] - Weapon MakarovSD (Military, Military Special).[/li]
      [li][NEW] - Weapon RPK_74 (Mi8 Helicrash).[/li]
      [li][NEW] - Vehicle Damage in Percent (With a Toolbox).[/li]
      [li][NEW] - 5L Fuel can takes 1 inv slot.[/li]
      [li][NEW] - Bigger Compass (You can see the number of degrees).[/li]
      [li][NEW] - Added auth retry system to make sure clients are authed before they spawn (should stop seagull issue).[/li]
      [li][NEW] - Added force end mission for players joining with wrong version/failed auth. (Will replace timout later).[/li]
      [li][NEW] - Mi8 Crash site model.[/li]
      [li][NEW] - 3 New decayed Zeds - harder to kill(WIP).[/li]
      [li][NEW] - Added optional watermark for servername (server admins only).[/li]
      [li][NEW] - Sleep updated to Rest. (restores food and drink) (WIP)[/li]
      [li][NEW] - Remote exec security. Should pervent all major RE exploits[/li]
      [li][NEW] - Clear Ground around crash sites have now been disabled by default, server admins can enable. (http://i.imgur.com/uVDfGym.jpg)[/li]



      [li][FIXED] - Vehicle Repair should now always work correctly.[/li]
      [li][FIXED] - M107 & AS50 Lock on system removed.[/li]
      [li][FIXED] - Humanity skin change can now change during gameplay in all directions. (No longer have to die to change from hero to normal to bandit and vice versa)[/li]
      [li][FIXED] - StudyBody should now work.[/li]
      [li][FIXED] - Crashsite loot should now spawn correct for all types of Crash model.[/li]
      [li][FIXED] - Hero Skin teleport issue.[/li]
      [li][FIXED] - BAF Bags so they dont set on fire. :) (no moaning it was a bug)[/li]
      [li][FIXED] - Updated timeout timer from 40 secs to 60 secs, Should allow lower end systems to keep up. (Something went wrong, please disconnect and try again!)[/li]
      [li][FIXED] - Zeds spawning underground.[/li]
      [li][FIXED] - Loot spawning undergroung.[/li]
      [li][FIXED] - Melee weapons having no ammo on login/skin change.[/li]
      [li][FIXED] - Loot Spawns have now been fully resolved. Buildings are now tagged and will not spawn any new loot for 10 minutes.[/li]
      [li][FIXED] - Loot Cleanup has now been fully resolved. Old loot piles will now be cleaned every 15 minutes and no players within 250 meters(WIP). (Server performance boost)[/li]
      [li][FIXED] - Gear menu Explot to force respawn.[/li]
      [li][FIXED] - Optimized some destruction effects for security and performance.[/li]
      [li][FIXED] - Unconscious Damage scale to only happen if hit by zeds.[/li]



      [li][UPDATED] - Reset action alert of zeds, Zeds hearing from actions is now reset back to 1.7.5.1 - M107_DZ Zed pull range 450 meters (Max sight/hearing from movement forced to 80 meters)[/li]
      [li][UPDATED] - Updated rabbit to drop 2 raw food items. Lowered hp gain to Raw - 200 each / Cooked - 800 each.[/li]
      [li] [UPDATED] - Moved anti teleport system to mission. Server admins can choose to enable/disable. (See prerequisites)[/li]
      [li][UPDATED] - M107 lowered chance in loot tables.[/li]
      [li][UPDATED] - AS50 lowered chance in loot tables.[/li]
      [li][UPDTAED] - ALL loot table weights have been updated.[/li]
      [li][UPDTAED] - ALL loot table weights have been rebalanced.[/li]
      [li][UPDATED] - Updated Czech, German, Spanish, French and Russian stringtable.[/li]
      [li][UPDATED] - Mac and 1911 Pistol dmg updated.[/li]
      [li][UPDATED] - CrashSite Loot should now represent each type of model more. (("MilitaryWEST","HeliCrashWEST") Two new crash site loot tables)[/li]
      [li][UPDATED] - Zed spawn timer to 5 mins from 2 mins this should allow an area to be cleared of zeds before more spawn.[/li]
      [li][UPDATED] - Readded the "save" option to tents and vehilces. This is a fail-safe option, not required. (Due to a small amount of servers reporting issues with tents saving. With no info for us to recreate we readded this option to save tents/vehilces)[/li]
      [li][UPDATED] - Zed generate system. Should stop zeds spawning in veiw of players then being deleted.[/li]
      [li][UPDATED] - Zeds overall dmg has been updated per hit/per zed (Max possible dmg = body 600, Legs 100, Hands 50, Head 1200)[/li]
      [li][UPDATED] - Bleed from zed attacks will now only happen if the initial dmg is above 0.7 or the zed gives a head shot. (should reduce the amount of bandages needed)[/li]
      [li][UPDATED] - Zeds knocking players unconscious now has a 50/50 chance if dmg multipier is above > 0.8[/li]
      [li][UPDATED] - When unconscious all dmg is lowed to 50 blood for each hit zeds do no matter the part they hit. (Should allow some surviabilty)[/li]
      [li][UPDATED] - Zeds sight and sound chance has been readded so there is a chance they can ignore you.[/li]
      [li][UPDATED] - Sight and sound rebalanced to make them a little more even from movement.[/li]
      [li][UPDATED] - Call extension calls for vehilce dmg.[/li]
      [li][UPDATED] - Zeds will no longer spawn for air vehilces.[/li]
      [li][UPDATED] - Hunters loot table adjested with more weapons.[/li]
      [li][UPDATED] - SQL files working on linux.[/li]
      [li][UPDATED] - Add crawl animation damage. Players will now take dmg from crawling zeds.[/li]
      [li][UPDATED] - Updated zed speed to default.[/li]
      [li][UPDATED] - Melee systems updated.[/li]
      [li][UPDATED] - Old Bandit skin for male chars.[/li]
      [li][UPDATED] - Lowered action sound for refuel from 10 meters to 5.[/li]
      [li][UPDATED] - Lowered Direct coms action sound.[/li]
      [li][UPDATED] - Vehicle damage syncs updated to reduce call extension spam.[/li]
      [li][UPDATED] - Lowered Transfusion infection rate.[/li]



      [li][REMOVED] - Wild spawning zeds. (Zeds spawning in forest areas will be added next patch)[/li]
      [li][REMOVED] - Zeds can now push players to the ground when attacked from behind.[/li]


    Ein Veröffentlichungsdatum ist noch nicht bekannt!
    (Stand 19.04.13)

    K1Hzda5.png

    Einmal editiert, zuletzt von Urs ()