Beiträge von Moe

    Arkensor hat tatsächlich den HypeTrain veröffentlicht. Das 10 Jährige war der Grund.

    Manch Hype nimmt ganz schön viel Anlauf!


    Steam Workshop::HypeTrain
    steamcommunity.com


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    PS> Da fehlen noch Spawnpunkte. Und so wirds benutzt: https://steamcommunity.com/wor…4092/4032474633921950731/

    PC Experimental 1.23 Update 4 - Version 1.23.157045 (Release on 21.11.2023)

    GAME

    FIXED

    CHANGED

    • Reduced the intensity of god-rays

    SERVER

    LAUNCHER

    • Fixed: Sever details in the server browser claimed a missing Livonia DLC for servers not running Livonia
    • Fixed: Closing the server details in the server browser unfocused the launcher

    MODDING

    • Fixed: Bullet Physics Library shape tests in Camera Solver or exposed in script class 'DayZPhysics' wouldn't appropriately ignore objects that have a skeleton (i.e. HouseNoDestruct)

    Aus DeerIsle-Discord:


    Deerisle Stable and Experimental will get another Hotfix today 5.3.3:


    Fixed: Bug causing problems in getting up oilrigs on specific tides

    Fixed: A bug which blocked players in picking up certain items

    Fixed: A bug which caused all underground crates spawning at the same time at all locations

    Fixed: A bug which caused desync of air underwater

    Fixed: A bug where players could only dive up to 35m and couldn't dive any deeper. Now 200m. (Delete your ADMDiving folder to get new .json!)

    Fixed: Players could carry the sunken loot crates and used them as full body armor while carrying

    Fixed: Removed some doubled objects on Portland-North

    Fixed: Increased spawn of Flippers & Mask

    Added: % Spawnchance for attachments (mags) on some custom guns

    Added: More boats on archipelago coast

    Changed: increased HP of "S.T.A.G. Infected"

    Changed: Military hordes have a 5% chance containing a "S.T.A.G. Infected"

    Changed: Some tunings on mission files

    Changed: Reduced amount HeliCrashes worldwide from 6 to 4

    Changed: "SpawnerBubaku" changed into "AreaTriggerEvents". (So Server owners can again use external "SpawnerBubaku" without colliding into Deerisle baked in one. New "AreaTriggerEvents.json" will be found in "yourServersProfileFolder\Deerisle". Old directory "yourServersProfileFolder\SpawnerBubaku" and its "SpawnerBubaku.json" will be obsolete.)


    New Missionfiles will be available during the day on github.


    -> Check for edited files "5.3.3."-VersionTag.

    -> Delete your ADMDiving folder to get new .json OR change max diving deep manually in .json

    -> First server start will generate new "AreaTriggerEvents.json"

    Feature ja nirgends.

    Feature confirmed. Ich habe gute 2 weitere Stunden Lebenszeit, 5 Konservendosen und 7 Schleifsteine vergeigt, bis ich mein Pflanzenmaterial gefischt hatte. Da war mir RNG-esus (Der Glücksgott) echt nicht hold gewesen. Dafür hab ich meinen Char keinerlei Gefahr durch wildes Rumgerenne ausgesetzt. Firschvorrat ist erstmal stabil! 🎣 🐟


    Etwas weniger "grind" wäre halt schön gewesen. Das hat imho nix mit sinnvoller Freizeitbetätigung zu tun.

    angelt man auf deer nicht ?

    Es gibt da kein ausgefeiltes System von Wasserläufen auf Deer, so dass man es gerne täte. Ja geangelt hab ich schon, aber eher selten. Diese Season hab ich schon an die 30 Würmer verangelt, aber bis auf 2 mal Stiefel und Fisch war da nix. Im Moment halte ich es daher für ein Gerücht, dass man Pflanzenmaterial angeln kann. Dokumentiert ist dieses Möchtegern-Feature ja nirgends.

    BBS hat es in 1.22 leider verpeilt ein Bild zu machen. Diesmal haben wir eins. Es weder witzig, noch besonders originell.


    Aber Katzen und rote Lippen sind am Start!


    PS: Wir schlagen vor, es ist min. eine Katze in der Hand zu halten.


    ?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

    Hier mal die offiziellen Patchnotes für Deerisle 5.3.

    Und gleich noch was:


    PC Stable 1.22 Update 2 - Version 1.22.156656 (Release on 07.09.2023)

    NOTES

    • Consider using the Steam client option to verify the integrity of the local game cache to avoid corrupted data after downloading this update.
    • Consider de-fragmenting your HDD after downloading large updates.
    • In case of problems, please check the Bohemia Interactive support F.A.Q., DayZ F.A.Q., or BattlEye F.A.Q. 
    • You can help us to further improve the game by posting your feedback on the Feedback Tracker.

    GAME

    FIXED

    • Fixed a bug where the firearm became unusable when closing the bolt with an empty magazine loaded
    • Fixed a bug which broke the placement of objects in the world

    MODDING

    • Added: 'DayZPhysics.EntityOverlapSingleBullet' to only check collision against a single entity
    • Fixed: 'DayZPhysics.EntityOverlapBullet' would not work when the passed in entity was a skeleton (e.g. House)
    • Fixed: Event 'EEOnHitByRemote' would not fire for firearm shots

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    Ich fände es besser, wenn die Abschnitte in Beiträgen nicht gelöscht, sondern maximal durch Admins kommentiert/markiert werden. Liest man jetzt den ganzen Faden, kann ich manche Beiträge nicht mehr verstehen. ?(

    Relevante Änderungen der Expansion-Mods: