Beiträge von beL0

    Zitat

    - Merge of New Audio Technology from Arma 3 Eden Update
    - Update of Weapon Sounds for New Audio Technology


    Sehr schön :) Ich hoffe jetzt bekommen Schüsse endlich ein(en) Echo/Hall und werden lauter. Das steigert nochmal enorm die Atmo.

    Hallo zusammen,


    wir ziehen momentan zu zweit durch Chernarus (beide >500 h) und suchen noch ein paar Gefährten.
    TS3 und Homepage ist vorhanden.


    Du solltest mind. 20 Jahre alt sein, viel Sarkasmus besitzen und Spaß am Spiel haben.
    Wenn du Interesse hast, einfach PN an mich. (y)


    See you in Chernarus 8)


    jup, insg. schon so rund 7-8
    Insb. auf Feldern anzutreffen


    Aha, interessant. Hab nämlich mal die ganzen Felder und Wälder rund um Vyshnoye, Nadezhdino, Kozlovka und Mogilevka abgesucht, weil die da spawnen sollen - Fehlanzeige. Auch sonst keine anderen Tiere gesehen, generell auf der Map.


    Na ich werds weiter versuchen. ^^

    Was ich bis jetzt von der Winchester gesehen habe gefällt mir ganz gut. Wird wohl auch allgemein die neue Standardwaffe werden, je nach dem wie hoch die Spawnrate ist. Zumindest für mich ist es die bisher interessanteste Waffe und wird die Mosin wohl ablösen.
    Feuerkraft und Präzision scheinen sehr gut zu sein.

    v0.55.127059 (25 Mar 2015)


    New Items, Entities and Buildings:


    Bear Trap
    Land Mine
    New farmer zombie model
    New icons for doors, ladders, reloading a gun and opening someone's or a corpse's inventory
    New crosshair + when weapon is raised
    Can now cut Oak Bark and Birch Bark from trees
    New Summer Cottage building
    New gate structure
    Sheep



    New Mechanics:


    Bullets placed in a fireplace will "pop" off after a short while
    Spraypaint, Gas Canisters, and grenades placed in a fireplace will explode after a short while
    Number of animal spawns increased
    PM73 RAK and its magazines now spawn at tank wrecks and the gun in the prison complex
    Personal zoom view (without a scope or binoculars) has been reduced by 40%
    Vehicles now take damage from impacts with other objects and will transfer some damage to the player(s) inside
    Can now run and shoot whilst aiming down sights



    Animations and Audio:


    New zombie animations
    New prone and "roll" (on the ground) sounds for player
    New V3S audio



    Programming:


    First iteration of central loot economy
    First iteration of the new infected AI
    Infected react to sounds, e.g footsteps
    Infected FoV reduced a significant amount
    Infected will attack and damage the player immediately upon touching
    Infected are now able to group together in larger groups, but are still limited for now
    Number of infected per map is doubled
    Infected health increased significantly, can take up to 7 hits with a pickaxe to kill a normal infected
    First iteration of the new stealth system
    Collision between vehicles and infected/animals is turned off



    Leaked Files:


    Advanced Spear
    Amanita (mushroom)
    Basic Spear
    Champignon (mushroom)
    Compost
    Dress Pants
    Fox
    General Store building
    Hunting Jacket (Brown, Olive, Autumn, Summer, Winter)
    IZH-18 / Sawed-Off IZH-18
    Mackerel
    Medical Scrubs (shirt & pants)
    Rotten Apple (new texture)
    UMP-45
    UMP Magazine
    SVD
    Winchester Model 70 Alaskan



    New Locations:


    Holiday Camp Gordyy Chernarus added near Green Mountain
    Holiday Camp Kometa added near Topolka Dam
    Holiday Camp Nadezhda added near Novy Sobor
    Holiday Camp Pobeda added near Grozovoy Pass
    Summer Camp Arsenievo added northeast of the quarry at Severograd
    Summer Camp Romashka added near Devils Castle



    Updated Locations:



    Fixed:


    Chainsaw added back to loot tables
    Some animal pelts have changed size in player inventory
    Zombies no longer see players miles away, through objects like houses, etc. (see: changes to Zombie AI in Programming)
    7.62mm Round(s) are now known as 7.62x54mmR Round(s)
    Blaze 95 Double Rifle and LongHorn now use .308 Winchester Round(s)



    Known Issues:


    The initial Experimental build of 0.55 was mistakenly marked as "0.54.126862"
    Zombies do not make footstep noises
    Zombie growls and screams are sometimes silent
    Sporter 22 and Amphibia S can be chambered with up to 29 bullets
    Frequent server crashes on some builds

    Zitat

    Jap sind sie. ich denke mal, dass man am Schiffswrack oben im Osten am schnellsten fündig wird.


    Die meisten Fischerboote liegen ganz im Nordosten in Berezhki. Demnach ist die Wahrscheinlichkeit, dass man dort fündig wird, am höchsten.


    Habe dort schon mal 14 Netze auf einmal gefunden, war aber auch dem Spawnbug geschuldet. :))

    Man sollte sich einfach gedulden und am Patchday das Zocken halt mal aussetzen. Ist klar, dass es da vermehrt zu Problemen kommen kann. Die DDoS-Attacke kam noch erschwerend hinzu, aber dafür können die Devs ja nichts.


    Jedenfalls einfach mal einen Tag abwarten. Bin immer so gefahren und hatte nie Probleme.


    Ein kleiner Zusatz noch zum Changelog (ist glaube noch nicht aufgeführt):


    Undocumented
    New:


      [li]Environment: Can now search for Ashwood Sticks[/li]
      [li]Gear: New Paper texture[/li]
      [li]Gear: New Painkillers texture[/li]
      [li]Gear: Netting Size changed from 2x1 to 1x2[/li]
      [li]Vehicles: Can now turn on the headlights of the V3S[/li]
      [li]Vehicles: Now have to start it up before driving away[/li]

    Zitat

    Ich hoffe nur ,dass es auch direkt ein scope für den ballermann gibt.
    Die cz ist ja komplett unbrauchbar und wird wohl deswegen auch von fast keinem derzeit genutzt ...


    Ich verstehe nicht, warum die CZ immer nur aufgrund fehlendem ZFs unbrauchbar sein soll (falls das damit angedeutet wurde). Die Waffe hat ein ganz anderes Problem: Sie ist einfach zu schwach (habe sie lang genug getestet). Da nützt auch ein ZF nichts. Wenn ein Spieler selbst bei einem Kopfschuss ohne Scope von der Waffe nicht umfällt, dann wird das ZF auch nichts daran ändern.


    @Topic:


    Ich hoffe mal, dass die Mod. 70 die Erwartungen, die ich von der CZ hatte, erfüllen wird.
    Das H&H-Kaliber wäre super. :)


    PS: Ich beziehe mich immer nur darauf, wie die Waffen in DayZ umgesetzt wurden und nicht im RL.

    Die Hände sind momentan verbuggt. Wenn man eine Zweitwaffe in den Händen hält und auf das rote X drückt, erscheint diese kurz in der Umgebung und gleichzeitig ganz rechts unten im Inventar.


    Man kann dann zwar dennoch eine Drittwaffe aus der Umgebung in die Hände nehmen aber die wird dann nicht korrekt dargestellt oder gar nicht ^-^. Anschließend kann man sie gar nicht mehr aus den Händen nehmen.


    Tipp: Wenn man eine Waffe aus den Händen nehmen will, diese mit 'G' auf den Boden werfen.

    Changelog (wie immer unvollständig, wird wie immer auf dem Laufenden gehalten)


    New items:



    Added PBO files for the following items:



    Other new things and changes:


      [li]Action: Can now plant and grow Tomatos in Greenhouses[/li]
      [li]Character: Walking on low quality shoes and on rough terrain will now damage the player[/li]
      [li]Gear: Shoes degrade over time[/li]

    Changelog (beinhaltet auch die Änderungen aus Patch 0.50.125144)


    New items:



      [li]Added Sledge Hammer[/li]
      [li]Added Repeater[/li]
      [li]Added MP-133 Shotgun[/li]
      [li]Added Skate Helmet[/li]
      [li]Added Firefighter Helmet[/li]
      [li]Added Welding mask[/li]
      [li]Added Rangefinder[/li]
      [li]Added Garden lime[/li]
      [li]Added Lockpick[/li]
      [li]Added Metal wire[/li]
      [li]Can now craft Small Fishing Trap[/li]
      [li]Can now craft Rabbit Snare[/li]
      [li]Can now catch Sardines[/li]


    New animations:



      [li]Added new idle animation for Handguns[/li]
      [li]Added new running animation[/li]
      [li]Added new animation for lighting flares and Chemlights (can no-longer light them without putting them onto hands/inventory and the light will disappear if pressed the red X-button on the inventory screen while holding them or having them on the inventory)[/li]
      [li]Added new animation for wringing items out[/li]


    PBO files: Added PBO files for the following items:



      [li]Candles[/li]
      [li]Hedgehogs[/li]
      [li]Leather sewing kits[/li]
      [li]Vodka Bottles[/li]
      [li]New type of Batteries[/li]
      [li]Signs for various new towns[/li]
      [li]Oil Canisters[/li]
      [li]Tree and Birch Tree Bark[/li]
      [li]Sacks of Tomato Seeds[/li]
      [li]AK-74M[/li]
      [li]AKS-74U[/li]


    Added Sound PBO files for the following effects:



      [li]Extra door sounds[/li]
      [li]Igniting Matches[/li]
      [li]Lit campfires[/li]
      [li]Lighting Flares[/li]
      [li]Lit Flares[/li]
      [li]Crafting items[/li]
      [li]Sharpening Axes and Knives[/li]
      [li]Opening Cans[/li]
      [li]Catching rain in Bottles[/li]
      [li]Filling Bottles at a Water pump[/li]
      [li]Filling Bottles at a Pond[/li]


    Other new things and changes:



      [li]Action: Can now lock a door and pick the lock of it open[/li]
      [li]Action: Can now break the lock on a door by dealing damage on it[/li]
      [li]Action: Can now search for Stones on the beach[/li]
      [li]Action: Can now search for Chicken Feathers in Chicken Coops[/li]
      [li]Action: Can now repair items with Duct Tape[/li]
      [li]Action: Can now dig and Fertilize Greenhouses[/li]
      [li]Character: Can now drown[/li]
      [li]Character: Can now stitch yourself up to stop bleeding by using the Sewing Kit[/li]
      [li]Character: Will now say "My clothes are soaked" instead of "I am soaked" when Soaked[/li]
      [li]Character: Wounds can now get infected (No known side effects)[/li]
      [li]Environment: Added doors to the city block pub buildings[/li]
      [li]Gear: Wooden Sticks and Sharpened Sticks can now be used as fuel for Fireplaces[/li]
      [li]Loot: Configured Loot Spawn[/li]
      [li]Map: Added Train Poles along the Railway[/li]
      [li]Map: Added the new towns of Berezhki and Svergino[/li]
      [li]Map: Added Pobeda Dam[/li]
      [li]Map: Removed the Jail in Turovo[/li]
      [li]Map: Added a Military Base around Kamensk (WIP)[/li]
      [li]Weather: Rain now uses the water impact effect[/li]
      [li]Weather: Rain water now flows on surfaces (Also on some surfaces where it shouldn't)[/li]
      [li]Zombies: Added Hermit Zombie[/li]
      [li]Graphics: A significant change onto shadows[/li]


    Fixed:


      [li]Action: No longer need to click the weapon(s) of a player´s corpse, but the body itself in order to loot it[/li]
      [li]Gear: The Gorka E Military Helmet with visor now shows the Balaclava / Bandana mask under it[/li]