Beiträge von z13l5ch31b3

    Lies den Eingangspost nochmal, und dir wird vielleicht auffallen, das er keine Kritik, sondern Nörgelei mit Behauptungen und Forderungen ist.


    Da die Server schon einige Zeit OFF sind , möchte ich gerne einmal ein wenig Kritik los werden.


    Tu das, dafür ist ja das Kritikforum da...


    Es ist wirklich eine Schande das es immer noch keine Server gibt, es wird Diskutiert wie man es stemmen kann. Die umkosten von 280€ sind nicht gering was mir auch klar ist.


    Eine Schande ? Sonst kommst du in und mit deinem Brain aber ganz gut, ja ?


    Aber ich lehne mich jetzt mal weit aus dem Fenster.


    Pass auf das du nicht rausfällst.


    Um die Zeit bis alles geklärt ist zu überbrücken, würde ich doch die Admin´s Moderatoren usw. auffordern mal 20zig € springen zulassen, um die Server zufinanzieren.


    Dreisstigkeit kennt keine Grenzen.


    In meinen Augen gehört es auch dazu, mal in die Bresche zu springen und so die Community am leben zu halten.


    Was hat das eine mit dem anderm zu tun ? Server = Community ? Wieder so ein Konsument der den Hals nicht voll kriegt.


    Ich meine das Admin-Team leistet im großen und ganzen gute Arbeit. aber nur das Forum zu Moderieren reicht immoment leider nicht aus.


    Sagt wer ?


    Es wird immer gesagt wir haben über Blablabla Mitglieder, soviel Aktive Spieler usw. Wenn Ihr die wahre größte deutsche DayZ Community bleiben wollt, sorgt für Server damit die Leute auch hier bleiben.


    Geh doch woanders hin ?!


    So und jetzt könnt Ihr mich Steinigen !!!


    Das kannst du selbst ganz gut -glaube sogar du hast einen zuviel am Kopf ab bekommen.


    cheers,

    Oh aufgrund so wenig Resonanz hab ich mich mit ZEUS erstmal nicht weiter beschäftigt. Hätte aber schon Lust... muss mich mal ans Matchmaking machen und schon wie flüssig ich das noch auf Kette bekomme :) .


    In Wäldern einfach davon laufen, er hat ja eine Waffe die er tragen muss und ist daher langsamer. Dann legst du dich einfach in eine Tanne und wartest/hoffst dass er an dir vorbei läuft.


    Ich glaube das ist so nicht korrekt -musste mich belehren lassen das man mit und ohne Waffe genauso schnell rennt (ausgenommen sind 2Waffen-Träger).

    Da kann es mehrere Ursachen für geben.


    Die trockenste ist natürlich das dein Skill niedriger ist wie der deines Angreifers. Den Schuss hörst du wenn du einen Kopfschuss bekommen hast nicht mehr.


    Zum andern kann es Pingtechnischgewesen sein. Wir hatten hier mal einen Fall im Forum, wo sich der eine auf einem Industriedach mit Blickrichtung nach draussen (City mit vielen objekten im BG) hingelegt hat, und der andere in Blickrichtung Türeinwärts (graue Fläche mit viel Boden und sonst nur Himmel). Der der raus geguckt hat, hat auch den Kürzeren gezogen. Mutmaßung das der andere halt aufgrund dessen gewonnen hat.


    Ausserdem kann es auch passiert sein, das du im Haus einfach tot umgefallen bist, auch sowas kommt vor. Wäre natürlich eine ungünstige Situation so 1-2 Sekunden for Showdown -merk dir aber, nicht nur in Häusern, auch in Burgruinen wie DevilsCastle kannst du ganz spontan mal den YouAreDead Screen begutachten.


    Cheers,

    FROM: Creative Brit
    TO: Arma 3 Users
    INFO: 1.40 Inbound, Sounds Good to Me, Workshop Gospel
    PRECEDENCE: Flash


    SITUATION
    With update 1.40 just around the corner, a 'Release Candidate' was made available over the weekend, which we've recently updated with miscellaneous maintenance and stability tweaks. These 'RCs' use a special 'branch' of data and exes, which helps our team to validate the stability of our updates 'in the wild', before they roll out to everyone. It also enables content creators to ensure the compatibility of their own custom creations with the latest version of Arma 3 ahead of time. If you'd like to participate in the final stages of testing, open the 'BETAS' tab of Arma 3's Steam properties, and enter the access code Arma3Update140RC. Right now, we're primarily focused upon validating some tweaks to MP stability. The update itself is set to bring several interesting Dev-Branch features to all Arma 3 players; let's take a quick look at these now.


    Perhaps most notable will be the overhauled personal weapon SFX (outlined in a bit more detail in a recent OPREP). Although further iteration is still planned in the run-up to Marksmen DLC's launch (more details below), we want to introduce these improvements to everyone now. Aside from this, various small features are included. 'Telescopic Turrets' enables raising / lowering the commander's turret of the Strider. 'Firing from Vehicles Inertia' translates the momentum of a vehicle to those in FFV cargo positions, and helps shooters to maintain their aim when their vehicles are turning (within certain limits). New initSpeed enhancements will be enabled, meaning that muzzle velocity can now be defined by the ammo type and weapon. This means, for example, there's a difference in muzzle velocity between regular and carbine variants using the same ammunition.


    INTELLIGENCE
    Last week, we rolled out Weapon Resting and Overhauled Recoil mechanics to Dev-Branch. We've been monitoring and processing your feedback and, so far, we're happy to see a broadly positive community response. If you'd like to add your voice to the choir, direct your lungs towards two dedicated threads: Recoil Overhaul Feedback and Weapon Resting Feedback. Chiefly, we're still debating the best way to offer feedback to the Rested state - thanks for sharing your ideas and preferences! Meanwhile, dynamic duo, Radko and Simon, outlined some configuration tips, tricks and limitations. Formal documentation is, naturally, (definitely not missing) work-in-progress.


    During the pre-production phase of our 7 new weapons, artist Kamil 'Smoke' Prihoda worked with the team to create some wonderful concepts. So, with one eye keenly trained on Marksmen DLC, we've tasked our community to work together, earn the 'Bonus Targets' Steam achievement, and unlock some behind-the-scenes development artwork. You can find all the details over at arma3.com/marksmen-challenge. Top Brit Tip: Course of Fire Red I is the go-to place for bonus target hunting.


    OPERATIONS
    Some new audio data was recently added to Dev-Branch, raising several inquisitive eyebrows. Given that additional progress is likely to pop up over the next week or so, let's take a quick peek. In simple (i.e., overly simplistic) terms, after the weapons audio samples overhaul (going live with 1.40), the team moved on to decoupling the 'shot' itself from the 'tail': an additional layer audible during and after discharging. For any given weapon, a number of 'tails' can be defined. The goal is to link the tail to environment within which the shot takes place. In effect, the 'tail' in a forest would sound different to that in an open meadow.


    Related to this work, we should soon™ see the deployment of an enhancement to distance attenuation. Currently, distant shots are quieter that those close by. Our plan is to complement this with a distance-based frequency attenuation filter. This work slots into our broader focus on Environmental Audio Improvements set to roll out with Marksmen DLC. The goal is to create a richer battlefield sound-scape based on an authentic simulation of real-life factors, where the shooter is more 'connected' to their environment. We hope to be in the position to offer more splendid details next month.


    LOGISTICS
    Last week, holier-than-thou Arch-Hipster, Jiří Zlatohlávek, adopted the missionary position to spread the good word of the Arma 3 Launcher to the non-believers! His handy-dandy how-to helps hitherto-fore hapless heathens see the light, teaching us how to perform our very own miracles (like downloading/publishing a scenario/mod). Workshop disciples can also find the guide linked via the Arma 3 space itself. Long may his mission continue (and soon may this painfully extended metaphor end).


    And, finally, we can report that with Our Dear Leader back in action - but trapped under several feet of administrative snow - these BRITREPs are set to continue for the next fortnight. That's right, 'fortnight'. ColoUr. Rule BIStania! Etc. Cheerio for now!


    Quelle

    Frage mich wieso ihr (Google)Content löscht. Viele geschlossene Threads verweisen doch in der Googlesuche auf dieses Board *dickesfrageausrufezeichen*.


    Ordnung hin oder her, aber das wiederspricht mir grade jeder Logik eines Seitenbetreibers (MrLiNk). Immerhin geht es mitunter um Klicks.


    Viel wichtiger (und ohne kommerziellen Hintergrund) -finds schade weil durch solche Radikalaktionen mitunter Perlen der Forengeschichte mit drauf gehen.