DayZ Patch 1.7.7.1

  • DayZ Patch 1.7.7.1


    Patch 1.7.7.1 wurde heute veröffentlicht.


    * [FIXED] - Crashsite loot spawn fixed.
    * [FIXED] - LOS should now reset correct.
    * [FIXED] - Updated Chopper Repair system to include hull and missiles.
    * [FIXED] - Blood transfusion should now work properly.
    * [FIXED] - Zeds can knock you unconscious again.
    * [FIXED] - Issue with built items not display properly over the network.
    * [FIXED] - Changing clothes while in a gear menu of a pile/vehicle/tent will no longer crash your game.
    * [FIXED] - Fixed duplication of mags via combining/converting and duplication of tents/built items.
    * [FIXED] - 100% damaged vehicles do not respawn anymore.
    * [FIXED] - Added check to make sure no one is within 30 meters of zed spawning.
    * [FIXED] - Fixed bandit detection for kills and humanity changes.
    * [FIXED] - Fixed an issue where you wouldn't be able to pick up any loot.
    * [FIXED] - Fixed an issue where bandaging an other player wouldn't bandage them.
    * [FIXED] - Added a range check to zed attacks, no more 5-10m hits. (We Hope)
    * [FIXED] - Fixed issue where your player's body would be deleted if aborting too quickly.
    * [FIXED] - Shadow LODs on soda cans.
    * [FIXED] - Zeds full scale damage reverted to 100% was 50% in .7.


    * [UPDATED] - Color saturation starts to fade out at blood level 9000
    * [UPDATED] - Rest to provide a 1% chance to cure infection (Can only be done once every 5 mins)
    * [UPDATED] - Zed will now attack again while prone with animation.
    * [UPDATED] - Updated tackle animations to an actual stumble/trip animation for back, left and right of player (holding a pistol remains unchanged). Players hit from the front will be stopped in their tracks.
    * [UPDATED] - Reported bike damage is divided by 10.
    * [UPDATED] - Much quicker login/loading.
    * [UPDATED] - More reliable loot spawns.
    * [UPDATED] - Infection rates are much lower (based on #zeds attacking you) viral zeds have 4x greater infection rates
    * [UPDATED] - player knockdown by zeds should be less common.
    * [UPDATED] - SUV has been unbanned and readded under SUV_DZ Server admins must update there database.
    * [UPDATED] - fishing_Boat speed update from 15 to 45.
    * [UPDATED] - SQL files for private database users Included all hitpoints and inventory systems.
    * [UPDATED] - Updated pMain to now include extra setting --execute="call pMain(serverinstance) example. --execute="call pMain(1) would spawn all vehicles for instance 1
    * [UPDATED] - Zed Target system updated to include movement speed changes. above 10m = full speed, above 2.2m and below 10m = Approach speed, below 2.2 = Attack speed.
    * [UPDATED] - Attack system updated to include LOS & Angle of attack checks as the animation is run to make sure player is only damaged/knockdown if they meet both conditions.
    * [UPDATED] - RoadBlocks/Trash should now spawn quicker based on the current speed of the player.


    Both removed so we can debug fps issues.


    * [REMOVED] - Wild Zeds while we try to debug issues with FPS.
    * [REMOVED] - Zeds will no longer spawn while in vehicles.


    DOWNLOAD
    (Beachte aber das der Server auch diese Version unterstützen muss!)

    K1Hzda5.png

    Einmal editiert, zuletzt von Urs ()

  • ich finde ja,dass man den 1.7.7.1-patch nicht hätte aufspielen müssen...


    ja okay,die bus sind unangenehm aber vorher wars besser ween anti's und infektionschance ;)

    Take me back to the glory Days,<br />where the life was much easier!

  • Infection rates are much lower (based on #zeds attacking you) viral zeds have 4x greater infection rates


    Kann man "viral zeds" von "normalen" zeds irgendwie unterscheiden?

    When there&#039;s no more room in hell, the dead will walk the earth...


  • Noch jemand der die Infectionrate vor dem Hotfix toller fand :P


    Hab jetzt allerdings ne leicht bessere Performance ...


    Also ich fand den 1.7.7 Patch härter , im Wald spawnten mehr Zombies , die Ansteckungsgefahr war auch höher.
    Der 1.7.7.1 ist mir persönlich wieder zu einfach , Ansteckungsgefahr sehr gering , keine Zombies mehr in den Wäldern und ist man mit Fahrzeugen unterwegs kann man quasi um die ganze Map kutschieren kein Zombie weit und breit.Von der Performance her hat sich bei mir persönlich auch etwas getan , 1.7.7.1 läuft schneller und flüssiger.
    Denke mal wenn die Stand Alone eine Mischung aus Patch 1.7.7 + 1.7.7.1 wird , bin ich als HC Zocker mit zufrieden.
    Der Anzatz der beiden Patches ist gut , an der Umsetzung wird hoffentlich noch gewerkelt.



    Infection rates are much lower (based on #zeds attacking you) viral zeds have 4x greater infection rates


    Kann man "viral zeds" von "normalen" zeds irgendwie unterscheiden?


    Also ich habe es mir für mich so gemerkt , der eine heisst Louis de Funès ( so ein verfaulter mit Baskenmütze) den anderen nenne ich mal Mike Tyson ( riesen Vie mit Braunem Overall haut mich K.O.) von denen werde ich am meisten infiziert !

    &quot; Wenn es blutet , können wir es töten ! &quot;

    Einmal editiert, zuletzt von Stooker ()

  • Absoluter mist ist das sie ...aus performance Gründen den Spawn von Zombies und vor allem Loot wenn man in Fahrzeugen unterwegs ist wieder ausgeschaltwt haben das ist super nervig ...bei der Infection rate beim 1.7.7 war aber der antibiotics spawn auch etwas zu wenig. Infection rate hoch und gleichzeitig den Krankenhausloot so drastisch zu reduziern war dann doch etwas unklug.