Zwecks performance
Beiträge von mariechen
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Vllt ist der tank am arsch? Da springen die nicht mehr an
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-Zombies sind momentan nicht drin außer evtl 1-2
-Tiere gibt es sind meistens reh und kuhherden -
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v206.2
* Fixed rain vfx particles staying on, becoming detached, not disabling , etc
* Linux Voice Chat should now work
* Fixed potential server crash
* Fixed client crash with translated options UI
* Existing Structures can now always be "Replaced" even if they are considered "in range" of an enemy structure -
Abend zusammen,Die [KTM] Loottour am westlichen Kartenrand heute Abend war sehr erfolgreich.
gefunden: 4 blaue Zelte, 1 car Zelt,1 großes Armee Zelt und 3 Trucks.
Wir bedanke uns rechtherzlich für das Loot, ihr werdet nicht mehr finden außer gähnende Leere
Achja die Trucks sind nicht mehr fahrtüchtig
Mit Grüßen aus dem Banditen Camp
[KTM]Wir bedanken uns auch dat ihr unser truckzelt mit fahrtüchtigen truck und nem fass uns gelassen habt (wat wir natürlich jetzt woanders positioniert haben) schade um die anderen 3 kaputten trucks
paar minuten früher und wir hätten euch bekommen..war aber leider etwas damit beschäftigt mav zu ärgern und mönch hatte leider keine muni mehr -
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Oder 2. Basen..eine geheime mit truck usw...und auf skalisty island dat händlercamp wo in rucksäcken dit zeug drin is
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Aber vielleicht schauen die Banditen von Zeleno ja mal vorbei. Dann allerdings in freundlicher Mission. Bei Ärger wendet euch an uns. Wir sorgen dann für Recht und Ordnung
Und die verplante dame wird als feuerwehr beauftragte die zielscheibe machen..die jungs bolzen um ;D (y)
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Na da bin ikk mal gespannt
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Jup
So dann hau mal dat nächste raus maxy -
"Was machst du da?"
"Ich fahre durch ein Shopping Center, die Cops sind hinter mir her." -
sollten die nicht alle 12 stunden von alleine restarten? :o oder irre ich mich da?
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ich glaube dit kennt keiner :o
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manche private hives sind wohl anscheinden verbuggt und deswegen findet man da kaum loot
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v204.1
* Fixed bug that was detaching carried Monkey on clients
* Fixed randomish missing mod engrams
* Fixed overspawning plesios in mods
* Fixed (likely) bug that was causing some players to be invisible for the host on non-dedicated sessionsv205.0
* Fixed a server crash on startup (unversioned hotfix)
* "Survival of the Fittest: Unnatural Selection" (Game Mode, Tournament... Ride the Dragon and Dominate the ARK!)
* Survival of the Fittest servers can launch with "-gameplaylogging" commandline option to output a dated log file to \Saved folder, which will contain a timestamped kill & winners log listing steam id, steam name, character name, etc. Handy for automatic Tournament records...
* ARK Server Manager & ARK Remote now support Remote Management/Mod Installation of Linux Servers!
http://steamcommunity.com/app/…ns/10/530649887219814834/v205.2
* Argentavis/birds client-side landing is back to how to used to be. -- client-side only input change, you don't need to relaunch your servers.
* Doedicurus can roll again now -- client-side only input change, you don't need to relaunch your servers.v205.3
* 'Unnatural Selection' Tournament Build!
* Optionally launch with ?EnableDeathTeamSpectator=true (or EnableDeathTeamSpectator in [ServerSettings] of INI) to allow non-admin SotF players to spectate attached to only their own living team members after death.
* Fixed disappearing thrown Monkeys (we think)v206.0
* Added Server PvP Auto Demolish options and PvE Auto Dino Unclaim options
GameUserSettings.ini
[ServerSettings]
PvPStructureDecay=true
DisableDinoDecayPvE=false
PvEDinoDecayPeriodMultiplier=1.0
(or the commandline ?PvPStructureDecay=true, etc)* Added option for unofficial Servers to have all admin commands logged to chat, to help Admin trustworthiness. Clients can see whether the servers have this setting enabled in the Pause menu.
?AdminLogging=true
or
GameUserSettings.ini
[ServerSettings]
AdminLogging=true* Significantly reduced Dino system memory overhead -- but the further fix of 50% memory reductions will come in subsequent update.
* Extinction of the "Extinction Event" Servers
* Session List now filters out Workshop mod games that are on incompatible Workshop mod version
* Eliminated repeated "Installing Mod..." blips when at the main menu
* New "Low Quality VFX" option makes rain and underwater cheaper. Will link up more effects in the future.
* Fixed some incorrect structure damage type settings on metal/stone roofs/slopes
* Fixed a case where you could get insta-killed when dismounting from your creature such as the Gigantopithecus* Dev Kit: Added capability for Total Conversions to use inherited PrimalGameData to stay in sync with live game.
* Dev Kit: ALL editable variables are now automatically read/write exposed to Blueprint. Unlimited Power!!!! -
Event verschoben -> Wir warten auf den Patch,gucken ihn uns an und dann wird ein neues Datum preisgegeben
Ich entschuldige mich bei den Personen die sich schon angemeldet hatten Hoffe die sind bei dem neuen Datum dann auch dabei -
Ja der bogen is echt kostenintensiv..brauch man also garnüsch wenn der nix kann da bleib ich lieber beim normalen bogen und der armbrust