Beiträge von Urs
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Update eingespielt.
- Chance das Zombievirus zu bekommen um 50% reduziert
- Die Zeit, wenn man das Zombievirus hat, bis es zum kritischen Status wird um 50% erhöht
Wie alles am Zombievirus wurde die Werte ungetestet anhand von Feedback angepasst. Ein System, das auf Zeit und Zufall ausgelegt ist zu testen ist für mich nicht möglich. Wenn was nicht passt muss es mir gemeldet werden.
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Danke für euer Feedback. Wie ihr seht ist es schwer es jeden Recht zu machen. Aber ich versuche es.
Bei den Punkt mit den Zombies bin ich selber auch nicht zufrieden. Sowas passiert einfach wenn man meint das man doch Systeme mal wieder auf Vanilla testen könnte. BI wird schon wissen was sie tun.
Rausgekommen sind Tentakel-Zombies die Hits verteilen ohne das man was dafür kann. Gutes Gameplay sieht hier anders aus.
Zusammen mit den Zombievirus kann ist den Frust sehr nachvollziehen, die Mod wurde auch noch für die alten Einstellungen entwickelt.
Was ich anbieten kann ist die Warscheinlichkeit das Virus zu bekommen zu reduzieren (?)
Zum Thema Essen, auch ich bin an der Küste entlang gelaufen um zu schauen wie schwer das Essen ist. Meine Erfahrungen als Newbie waren extrem schwer.
Dörfer in dem anscheinend überhaupt kein Essen zu finden ist. Als ich dann ESP eingeschaltet habe wusste ich das es an mir liegt. 40+ Pflaumen, Birnen, Äpfel, Dosen und das in einer Stadt wo ich dachte es spawnt gar nix.
Die Energie beim Spawn ist bei uns höher als Vanilla.
Ich lese gern weiter euer Feedback.
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DayZ Update 1.13 Stable Changelog
Update 1.13 Version 1.13.154025
NOTES
- Consider using the Steam client option to verify the integrity of the local game cache to avoid corrupted data after downloading this update.
- Consider de-fragmenting your HDD after downloading large updates.
- In case of problems, please check the Bohemia Interactive support F.A.Q., DayZ F.A.Q., or BattlEye F.A.Q.
- You can help us to further improve the game by posting your feedback on the Feedback Tracker.
GAME
ADDED
- M16-A2 rifle
- Burst-fire mode
- ATOG 6x Scope
- 45 round KA-74 magazine
- 60 round standardized magazine
- Wound treated by unclean rags can get infected
- The "Disinfected" state is now highlighted in the item tooltip
- Added sounds when the character is starving
- Fever symptom added to influenza
- Added radial blur to the hit effect
- Iodine Tincture
- Crude Machete
- Oriental Machete
- No-Pause options
- Infected are now attracted by Smoke grenades, flaregun flares and fireplaces during night time
- New special infected types (Heavy soldier, Military Officer, Runner, and Heavy police)
FIXED
- Improvised bags could be broken down while filled with items
- Fixed a glitch that glitched inventory items in the same position (https://feedback.bistudio.com/T156881)
- Splitting an item with quantity would make the total amount heavier than the initial
- Splitting/sharpening actions would not transfer the damage state to the newly created item
- Fixed animation glitches allowing instant pose changes between prone and erect (https://feedback.bistudio.com/T142485)
- Dark-visor Motorbike Helmets were held badly
- Interrupting a placing action could result in the item dropping below the floor of structures
- Gas masks and gags would not obstruct VOIP properly or consistently
- Grenades would not damage attached containers
- Server error when splitting and swapping items at the same time
- In a specific situation, the player would get "SERVER_UNREACHABLE" message while the server is available
- Implemented the missing widget "Take to hands" for the Frying Pan, Pot, and Cauldron attached to fire barrels
- Gas pumps now display the correct name when destroyed (https://feedback.bistudio.com/T158596)
- Bayonets can now be used to perform backstab attacks (https://feedback.bistudio.com/T157943)
- Exploit for stacking containers into each other (https://feedback.bistudio.com/T158258 - private)
- Wrong health widget color was shown when looking at dead animals (https://feedback.bistudio.com/T150886)
- When hitting a player in repeatedly and in short period of time, the stumbling animation would prevent them from falling unconscious
- "Next recipe" widget was visible when there was no other recipe
- Loading/chambering under specific conditions could result in desynchronization
- Fixed several tools that wouldn't play the correct sounds/particles when shot/hit
- Environment sounds stopped playing when changing audio devices
- Some error messages would contain false information (https://feedback.bistudio.com/T158068, https://feedback.bistudio.com/T157954 - private)
- Moving food items could disappear when moved from the cooking to the smoking slot
- It was possible to boil food in gasoline (https://feedback.bistudio.com/T146331)
- Opening the inventory while placing an item which is plugged into a power source could lead to a desync
- It was possible to dig multiple stashes at the same position
- The Patrol jacket had an incorrect position when held in hands
- Transferring incompatible blood type was not triggering a hemolytic reaction
- Seeds could not be detached from the garden plots via the contextual actions
- AIs attracted by thrown items could have an unwanted behavior (https://feedback.bistudio.com/T157596)
- Infected were not reacting to explosions
- Infected would not leave an unconscious player alone if no other target was around
- Suicide with the sickle was missing sounds
- The camouflage net wasn't rendered over long distances when placed on the canopy tent
- Plant slots weren't displayed as watered/fertilized any more after the plant grew by one stage
- The player camera could clip in the big NWAF hangar
- Fixed a semi-transparent window in the yellow two-story village house
- Fixed a bump in the stairs of the castle tower
- Fixed problematic fire geometry blocking shots in some buildings
- A server crash
- Items could clip in the inventory when doing certain inventory operations
- Barrel open/close sound would play when logging in to a vicinity of a barrel (https://feedback.bistudio.com/T153426)
- Barrel open/close would play when collecting water
- Breaking of glass on a vehicle would play when logging in to a vicinity of a vehicle (https://feedback.bistudio.com/T153443)
- It was possible to dig a stash in big wooden shed
- Rags were not showing their damage state correctly
- Falsely displayed "next part" widget on an opened fence
- Flag pole attachments were not dropped when the base was dismantled
- Issues with placing in the green guard house
CHANGED
- Adjusted player damage zones, added shoulders and a small part of legs to the torso
- Reduced health damage taken by hits to the arms
- Reduced shock damage taken by hits to the legs
- Arms are no longer protected by vests (https://feedback.bistudio.com/T158580)
- Adjusted the position of sorting arrows in the server browser to allow more space for texts
- Adjusted the width of the "last played server" info
- Fireplaces break apart when thrown
- Screw drivers can now be used to cut bark
- Pliers can now open cans
- Fishing rods can be crafted from the sharpened long wooden stick
- Removing a plant from a plot will require this slot to be watered/fertilized again
- Matches cannot be used to light a fire when they aren't dry
- Armored vests now require more space in the inventory
- Unconsciousness time is now modified by the caliber the player got hit with
- Saws last 60% longer when sawing planks
- Reduced amount of shots needed to ruin a suppressor (depending on suppressor and caliber) (https://feedback.bistudio.com/T158032)
- The FX-45 is now more durable, allowing more shots before getting damaged
- Connecting to a server where the player is currently disconnecting from is no longer possible
- Reduced the weight of fireplaces from 100kg to 10kg
- Magazines from dead bodies can be directly attached to weapons
- Players now spawn with a half-used bandage-dressing instead of rags
- All infected attacks can now be blocked
- Reduced infected melee attack speed by 25%
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Rebalanced infected HP depending on Tier and category
- Low-tier civilian lowered by 15%
- Runner lowered by 50%
- Soldier increased by 15%
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Different infected now have different attack damage and bleeding chance
- Low-Tier and Runner deal lower damage with a low bleeding chance
- Regular civilian deal medium damage with a medium bleeding chance
- Firefighter, Police and Soldier deal the highest damage with a high bleed chance
- Reduced head melee armor for most infected by 40%
- Increased Noise dampening to reduce better the hearing ability of infected through obstacles
- Reduced range at which infected call for help by 82,5%, except for Military officer
- Reduced range at which infected hear gunshots by 10%
- Doubled the time between two calls for help pings generated by infected; military officers got their timing increased by 33%
- Crouch sprinting is now louder than crouch "walk" but quieter than upright jog
- Reduced the range of critical awareness of soldier infected by 20%, making them easier to stealth on
- It is no longer possible to drink (or force-feed) disinfectant or alcoholic tincture
- Melee block is now directional
- Slightly more wear added to the KA-74 45 round magazine
- Reduced armor value against health and shock damage on plate carrier
- Reduced durability of the plate carrier
- Slightly reduced durability of the police vest
- Increased repair kit consumption for plate carrier, press vest and police vest
- Epoxy putty can also be used to repair vests
- Lowered the frequency of light symptoms of the wound infection (https://feedback.bistudio.com/T155243)
- Lowered the frequency of fever blur effect (https://feedback.bistudio.com/T159309)
- Lowered the strength of the radial blur effect (on wound infection and hit effect)
- Increased the health of the Firefighter Axe to match other axes
- Reduced the weight of the Ghillie Rifle Wrap
- Slightly reduced the dispersion of all non magnifying scopes
- Reduced the dispersion for magnifying optics
- M4-A1 Carry Handle Sights can now be zeroed at multiple lower values
- Suppressors reduce recoil less
- Suppressors now increase sway
- Suppressors reduce dispersion more
- Buttstocks and Handguards have re-balanced recoil and sway modifiers
- heavier attachments have lower recoil but cause more sway
CENTRAL ECONOMY
- Spawning 25% fewer vehicle parts
- Weapons spawning with magazines will now have at least 1 bullet
- Assault rifles spawn only with basic attachments
- Fixed spawning values of the pioneer rifle
- Dirt bike helmets can now spawn with mouth guard and visor attached
- Plate carrier vests are only found on infected heavy soldiers and in a (badly) damaged state
- KA-74 rifles are no longer counted in hoarder type containers (to match the newly added M16-A2)
- Adjusted spawn points for shipping containers and the village church
- Reduced random quantity for the vitamin bottle
SERVER
- Server administrators can no longer use game port for the successful RCon connection to a server. Server owners have to set up the RConPort parameter in the BattlEye config, only that port will work. Refer to https://www.battleye.com/support/documentation/ for more information. (https://feedback.bistudio.com/T159179)
- Added: Ignorelist.xml -> list of items that won't be loaded from the storage
- Added: GetAdminLogMessage method call to several actions (https://feedback.bistudio.com/T150266)
- Added: Server config parameters "disableBanlist" and "disablePrioritylist" (server owners)
- Fixed: Changing TimeLogout in globals.xml had no effect (https://feedback.bistudio.com/T152456)
- Fixed: Priority.txt was not editable during runtime (https://feedback.bistudio.com/T152005)
- Changed: Added extra info on build and dismantle part AdminLogMessage (https://feedback.bistudio.com/T150257, https://feedback.bistudio.com/T150265)
- Changed: ban.txt and whitelist.txt now supports SteamID
- Changed: priority.txt now supports comments (// This is a comment)
- Changed: priority.txt now supports banning by name (NOTE: except if they contain spaces, as spaces are a delimiter) or hashed id
- Changed: ban.txt and whitelist.txt now supports ',' and ';' as delimiters
- Changed: priority.txt now supports returns as delimiters
- When the server is loading the storage, if it finds an invalid item, it will drop it on the ground instead of deleting it and give it the same lifetime as the root
- Changed: nopause launch parameter now accepts integers
- Changed: Now has option to choose 1 or 2 for -nopause
MODDING
- Added: CanChangeStance to Human
- Added: EOnEnter and EOnLeave EntityEvents
- Added: ECE_INITAI flag to initialize AI when spawning with CreateObjectEx
- Added: OnFireModeChange call to script on change fire mode
- Added: "AddNoiseTarget" to add a target for AI independent of needing a source
- Added: "attractedSearchDistance" to infected config, to define how far an infected periodically runs in attempt to find a lost target while in Attracted state
- Added: Modding support to HandAnimated_Guards → SlotToAnimType method (https://feedback.bistudio.com/T158982)
- Fixed: Rain thresholds being clamped to limits
- Fixed: Calling super in return could be returning null
- Changed: Class MapDefaults moved from dz/gear/navigation/cfgMaps.hpp into dz/data/cfgWorlds.hpp
- Changed: Overhaul of Triggers
- Changed: CreateObjectEx now supports ECE_EQUIP flag
- Tweaked: Adjusted the description of SendNotificationToPlayerExtended and SendNotificationToPlayer to be less confusing (https://feedback.bistudio.com/T151774)
- Tweaked: In DayZInfectedType.c heavyAttAmmo path is now different from lightAttAmmo in order to allow modders to set different damage values to different attack sets
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Ein Punkt habe ich noch vergessen.
Duping war immer ein Problem und wir Admins konnten nicht viel dagegen unternehmen. Dies ist mit diesen Update vorbei.
Jedes Item bekommt nun beim Spawn eine eindeutige ID. Wenn ein Item gedupt wird, haben wir 2x die selbe ID und dies kann von uns nun überprüft werden
Seid also hiermit gewarnt. [link]
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Neuer Wipe, neues Update, neue Seasion, ihr kennt ja mittlerweile das Spiel bei GDZ.
Wir möchten wieder einige Dinge ändern die nicht so funktioniert haben aber auch natürlich exklusiven Mechaniken, Content hinzufügen.
In diesen Beitrag aber erstmal nur welche Änderungen bzw. Neuerungen wir in die GDZ Mod gepackt haben.
Also ich fange einmal an:
Lootboxen, Spawntickets wo immer ihr wollt, bunte und blinkende Ausrüstung, exklusive Waffen. Alles aktuell mit 30% Rabatt. Münzen bitte hier einwerfen
Das Gefühl andere mit eurer Geldbörse zu dominieren gibt es gratis dazu.
Ok, soviel dazu.
Öffentlicher Changelog 1.80
Dieses Mal nach dem Motto, ein Bild sagt mehr als 1000 Worte.
- Rezept: ShelfKit + Werkzeug
Regal für Reifen
- Lagern von große Räder ebenso möglich, diese werden aber nicht visuell angezeigt
- Rezept: ShelfKit + Werkzeug
Regal für Bücher
- Rezept: 10 Holzplanken + 25 Nägel
Exklusives Buch-System hinzugefügt.
- Bücher, Comics, Flyer können gefunden werden
Farbfernsehr und VHS Kassetten hinzugefügt
- Ja sowas funktioniert, wir vermuten das noch nicht mal die Entwickler wissen das dies in ihrer Engine funktioniert.
Ausprobieren und staunen.Credits gehen an HToneill
- benötigt eine Autobatterie
BTR Panzerfahrzeug hinzugefügt
Werte:
Hoher Schutzwert, zerstörbar
Kein Lagerplatz
7 Sitzplätze
Hoher Benzinverbrauch
Schweres, träges Fahrzeug mit normaler max. Geschwindigkeit
Das Wo zu finden ist noch nicht geklärt und wird extra bekannt gegeben.
5er Combinationlock
- Wie lange braucht ihr dieses zu knacken?
Gesichtsmasken hinzugefügt
- Metallverstärkte Masken geben den Gesicht auch eine Rüstung
- Tark / Himera Kopf kann zu einer Trophäe gecraftet werden- Welt Container hinzugefügt.
In der Welt können bzw. werden Regale serverseitig an zentrale Punkte platziert diese können benutzt werden aber nicht zerstört oder weg getragen.
- CustomBuilding Performance theoretisch um 100% verbessert.
Jedes Objekt lädt über die normale Programmierung immer doppelt in der Engine, dieses Problem haben wir behoben.
- Locker / Schränke Metallkosten reduziert von 10 auf 5
- Sommer Temperatur etwas reduziert.
- Unwetter funktionieren wieder
- Flashbangs werden nun auch Spieler betäuben.
- Neues GG Banner
- Regale haben keinen extra Lagerraum mehr
- Notebook / Sticker Album Modelle überarbeitet
- Fehler bei den Werten der GDZ Kleidungssets behoben
Den Changelog von HToneill konntet ihr schon in seinen Beitrag lesen bzw. habe ich euch Punkte daraus schon vorgestellt.
- Einen haufen Vanilla Bugs behoben
- Ofen, diverse Bugs behoben
- Vier neue Audio Kassetten Hinzugefügt
- Büchermod eingefügt. Flyer, Comics und Bücher können jetzt genutzt werden
- 6 Flyer, 10 Comics hinzugefügt
- 2 Bücher hinzugefügt:
1. Johann Wolfgang Goethe - Der Götz von Berlichingen
2. Sun Tzu - Die Kunst des Krieges
- Schreibmaschine hinzugefügt ( Mit diesem Item könnt ihr Bücher gestalten und in der Engine anschauen)
- Radio, diverse Bugs behoben
- Radios können jetzt auch aus der First Person benutzt werden (An / Aus Frequenz wechseln, Kassette einstecken)
- Cinema Mod Items hinzugefügt (Greenscreen, Bluescreen, Lichter in Farben, meist nur auf Wunsch vom Admin spawnbar oder Lokal nutzbar)
- Sehr viele Texte und Beschreibungen überarbeitet, alles mit Multilanguage Support
- Lautstärke von diversen Kassetten angepasst
- Funktionsfähiger Fernsehr und VHS Kassetten
Habe ich was vergessen? Sicher.
Wie ihr seht, fehlt der Pay2Win Button immer noch bei GermanDayZ. Bedenkt bitte das auch wir Kosten haben, die wir weiterhin nur über eure Spenden abdecken können. Wir zählen auf euch. https://germandayz.gg/donation-add
Viel Spaß mit den neuen Update.
Öffentlicher Changelog 1.81
- Codelocks funktionieren auch an Vanilla Toren wieder korrekt. HToneill
- Inkompatiblität zwischen Defender, VAZ, GDZ Mod behoben, jedes Fahrzeug Attachment sollte nun richtig funktionieren
- VAZ, Defender Räder finden ebenso Platz im Räderlager wie alle anderen.
- Räder vom VAZ / Gunter / Sarka sind untereinander kompatibel und können an diesen Autos montiert werden
- Funktionierender Walkman in Kombination mit den Kopfhörer HToneill
- weitere Musik-Kassetten HToneill
Öffentlicher Changelog 1.82
Animierte Helicrashs
- Vanilla Crashsites komplett gegen ein neues System ausgetauscht (Chernarus / Deerisle)
- Helis spawnen am Rand der Karte und fliegen zu ihren zufälligen Absturz-Ort.
- Die Spawnpunkte sind alle Vanilla. Können also auf externen Maps angezeigt werden
- Crashs bleiben 60min liegen
- Crashs haben hochwertigeren bzw. erweiterten Loot bekommen. Neue Waffe inklusive.
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.- Alle Items können jetzt zusätzlich, zum bekannten System bei Containern, in der Welt platziert werden
- Standart Taste "T" (drücken / gedrückt halten)
- Taste kann in den Einstellungen geändert werden
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.Schockschaden angepasst
- Der Schockschaden alle Kaliber wurde angepasst und reduziert
- bewusstlose Spieler bleiben je nach Kailber deutlich länger bewusstlos, inkl. Taser
Tisy Base erweitert bzw. überarbeitet
THX at3nd0
Weitere Inhalte / Änderungen
- 2 neue Teddybären (Atendo, Dark Morcar)
- 1 neue Armbinde (FoB)
- 2 neue Banner (FoB, WB)
- 3 neue Flaggen (FoB, WB, GG)
- Schweinemaske (findbar beim zerteilen eines Schweins)
- Die Reichweite der Sounds eines fahrenden Fahrzeuges deutlich erhöht
- Den Punkt, wo der Spieler mit einer zielenden Waffe den Arm bei einen Hindernis hebt, reduziert
- Die Werte des Zombie Virus wieder etwas erhöht
- Schaden der Claymore etwas erhöht
- Lebenspunkte der Plattenweste etwas reduziert
- Hologramm bei erstellen eines Gartenbeets behoben
- Taxi Fahrzeugteile können nicht mehr zu Metall verarbeitet werden
- Fehler bei den Weltcontainer behoben und werden nun auch ingame platziert werden
Öffentlicher Changelog 1.83
- Sonnenbrillen haben nun eine Funktion
- Animierte Helicrashs können nun abgeschossen werden
- Standard Tastenbelegung für Immersive Placing (T) auf "Komma" sowie Free Hands (H) auf "Bindestrich" gelegt
(Kann weiterhin in den Einstellungen frei geändert werden)
- Animierte Helicrashs Explosionssound verbessert
- MoreDoor/Fensterbarrikaden werden jetzt nicht mehr doppelt aufgebaut
- WireMeshBarrier/Hescobox geben jetzt kein Metall mehr
- KukriKnife, FangeKnife, Bowieknife, Taschenmesser, Katana in allen GDZ Rezepten berücksichtigt
- VAZ RoofRack kann jetzt auch zu Metall verarbeitet werden
- M4, Famas, Aug unterstützen wieder alle dafür gedachten Magazine
- Vanilla 60er Stanag Mag wird nun auch bei den uns eingesetzten Modded Waffen unterstützt
- Dark Morcar Teddy Textur überarbeitet
Externer Inhalt youtu.beInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.![GDZ [gdz]](https://germandayz.gg/images/smilies/smiley34.png)
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Fahr ihn zum Schrottplatz
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Das Spiel entwickelt sich weiter, der normale DayZ Spieler ebenso, also geben wir diesen Spielern das was sie möchte.
Die letzte Community, auf den hohen DayZ Berg, der sich bis zu letzt dagegen verteitigt hat. King of the ...
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Dann ist der Storage_1 Ordner nicht gelöscht wenn der selbe Loot an der selben Position liegt.
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Logs? sonst kann ich versuchen zu raten.
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Die Mod BaseBuildingPlus findet eine Expansion Variable nicht, könnte daran liegen das bei dir die Expansion erst danach geladen wird.
Sehr unklug, dass die Expansion in der Mitte all deiner Mods zu laden. Alle Mods bis auf diese 2 entfernen und schauen, ob es startet. Mich würde ehrlich wundern, wenn der Server nicht crashen würde bei dieser Auswahl bzw. Kombination an Mods.
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Vielleicht doch mal den Modder Discord mit deinen Fragen connecten. Du möchstest Anworten auf Fragen die die Königklasse des DayZ Moddings betreffen und nicht einfach mal so mit 2 Sätzen Text verständlich sind und sich wundern wieso keiner darauf antwortet.
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Server einmal zurückbauen bis es funktioniert. Gehört ja zu den Standardaufgaben eines Serveradmins um Probleme zu finden.
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Das Wiki dazu kennst du? https://github.com/salutesh/DayZ-Expansion-Scripts/wiki
Wenn ein Log dafür eingebaut ist sollst du dieses logging in der script.log finden.
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BI hat mal wieder 5min Arbeit investiert
