Die MeleeKnife Klasse wird schon die richtige sein. Noch nie aber etwas daran geändert weil das noch nie richtig funktioniert hat. Du solltest aber eine neue Klasse erstellen, sonst ist bei allen Items der Schaden erhöht.
Beiträge von Urs
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Und was ist mit den über 80 Sticker?
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Du bist da schon richtig. Wenn du ein Serveradmin sein willst wo dir die Software alles vorkauen soll musst du das Spiel wechseln.
Deine letzten Schritte wieder rückgängig machen wenn es wieder immer crashed.
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Wie oft crashed er denn aktuell? Das ein DayZ Server mal crashed ist normal. Dein Spiel ist ja DayZ welches du dir ausgesucht hast.
Deine Fehlermeldung zeigt dir 0 brauchbare Infos an wieso es passiert ist.
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Ihr könnt gern auf den testserver gehen und das System testen dort gibt es visuelles Feedback und zeigt es an. Alle Spieler in x Meter dürfen nicht im kampfmodus sein, sobald bei einen aktiv müssen alle warten.
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Öffentlicher Changelog 1.96
Eine Combat-Log-Detection integriert
- Spieler die sich in einer Kampfsituation befinden / beschossen werden / Zombie/Tier Aggro gezogen haben, bekommen eine längere Ausloggzeit.
- Zeit liegt bei aktuell +20 Sekunden, geplant ist einer höher Zeit sobald sich das System im Live-Betrieb bewährt hat
- generelle Ausloggzeit auf 10 Sekunden reduziert
- Schuhe werden bei Benutzung wieder abgenutzt
- Abnutzung weiterer Kleidung bei Benutzung überarbeitet / reduziert. Bei Kopfbedeckungen deaktiviert
- Stofffetzen, Bandagen etc. kann durch kochen im Topf mit Wasser desinfiziert werden. Betrifft alle Items die den Status "Desinfiziert" haben können
- Blaupause der Fenster-Barikade kann nun entfernt werden, neuer Auswahlpunkt hinzugefügt (Aktion gibt aber kein KIT zurück)
- Bipods am Kivaari, M417 Modell entfernt (MassMany Feature)
- Bipod am M82 Modell enfernt
- Alle vorhandene Modelle der Koffer / Taschen überarbeitet. Fehler in Trage Animationen behoben
- Weitere Container hinzugefügt: Aktentasche, Geldkassette, Werkzeugkasten
- Neue Kleidung hinzugefügt
- Modell vom Metalplate Pile / Metallplatten Lager komplett ausgetauscht
- Modell vom WoodenLog Pile / Holzstamm Lager komplett ausgetauscht
- Lebenspunkte aller Kochtöpfe um 40% erhöht
- Wachstumszeit aller angelegten Beete um 25% reduziert (schneller)
- Codelock: Clientcrash behoben wenn das Item im Inventar war und das Spiel verlassen wollte
- Walkman: Clientcrash beim ausschalten des Items behoben
- Ausgepackter Schlafsack: Shader überarbeitet / Fehler behoben
- Cannabis: kann am Trockengestell getrocknet werden
- Feldbandage: Halteanimation überarbeitet
Bonuspunkt:
- Zoppel-Kacke: Clientcrash beim Werfen behoben, Modell liegt jetzt noch besser in der Hand und die Flugaerodynamik wurde optimiert
Details, Details, Details
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PC Experimental 1.18 Update 1 - Version 1.18.154845 (Released on 19.05.2022)
NOTES
- Consider using the Steam client option to verify the integrity of the local game cache to avoid corrupted data after downloading this update.
- Consider de-fragmenting your HDD after downloading large updates.
- In case of problems, please check the Bohemia Interactive support F.A.Q., DayZ F.A.Q., or BattlEye F.A.Q.
- You can help us to further improve the game by posting your feedback on the Feedback Tracker.
GAME
ADDED
- Abandoned trains dynamically spawning across Chernarus and Livonia
- M79 grenade launcher
- 40mm grenade launcher ammunition
- Derringer pistol
- Sawed-off Revolver
- Sawed-off Blaze
- Craftable improvised explosive device (IED)
- Plastic Explosive
- Claymore mine
- Remote Detonation Unit
- PO-X Vial
- Fireworks Launcher
- Craftable armbands from flags
- Gas Canisters explode upon destruction
- Keybindings for gestures can be adjusted in the in-game settings
- Gesture keybindings are now reflected in the radial menu
FIXED
- Doors of several structures could not be opened by force
- Adjusted some exploitable building collisions (https://feedback.bistudio.com/T163092 - private)
- When driving the Gunter and Olga without a radiator, the spark plug got ruined too early
- The slot for cooking equipment was displayed when the tripod was not attached
- Widget of dead players/animals was not displayed after leaving a vehicle (https://feedback.bistudio.com/T163934)
- The stamina indicator was not displayed in the inventory with disabled HUD (https://feedback.bistudio.com/T162706)
- When entering the pause menu after disabling the HUD, the HUD could not be re-enabled (https://feedback.bistudio.com/T163869)
- Fixed an exploit related to fireplaces
- Stones were not properly displayed when left as the last attachment of a fireplace
- Melee damage was dealt in the direction the camera was facing
- The wrong text was shown when dragging a body out of vehicles
- The CR-550 magazine was not properly reflecting damage states
- The dry fire of the CR-550 did not have sounds in prone stance
- The land mine disappeared upon disarming
- Land mines ruined by shooting did not explode (https://feedback.bistudio.com/T164288)
- After cooking, the sound of roasting meat would persist on the equipment used
- Trying to ignite a wet fireplace would activate burning sounds
- The fireplace was missing some particles when burning
- It was possible to boil food in gasoline (https://feedback.bistudio.com/T146331)
- The BattlEye license was not being displayed when the Steam overlay was disabled
- Accepting the BattlEye agreement made the game unresponsive to mouse under certain conditions
- Transitioning between erect and prone stance while charging a throw was skipping animations in certain cases
- Brooms did not change their materials properly when burning
- It was possible to craft the improvised spear while the stick had food attached
- Ticking sound of the alarm clock could be desynchronized when interrupted while setting the alarm
- The tutorial screen was falsely showing console controls in the tab selection
- Inventory icon of the Long Torch was cropped
- Fixed several instances of headgear clipping with character heads
- It was easily possible to get stuck in the stairs of the castle tower
- Adjusted rag cover clothes to reduce clipping with other clothing items
- The Bizon was spawning with the 1PN51 night-vision scope (https://feedback.bistudio.com/T163972)
- Improved textures of the spear variants
- The animation of drawing a pistol from the holster would twitch unnaturally
- Fixed an issue that prevented military infected from spawning with EGD-5 grenades
- Skater infected gave a metal sound when hit against the head
- Bus wreck model was levitating slightly (https://feedback.bistudio.com/T161767)
- Stick was held badly when roasting meat over fires (https://feedback.bistudio.com/T164438)
- It was possible to unpin grenades silently (https://feedback.bistudio.com/T158850 - private, https://feedback.bistudio.com/T161873 - private)
- Items would float when taking them into hands with a wounded character
- Reloading while freezing could result in animations glitching
- Fixed some issues that would result in skipping animations
- Jumping with two-handed rifles could result in stretched arms
- Cooking slots in the oven took different amounts of time to cook (https://feedback.bistudio.com/T164090)
- Multiple flash-bangs in a row would eventually stop impacting the character
CHANGED
- Rotten meat now gets burned when smoked
- It's now possible to skin dead chickens, rabbits, carps and mackerels with the screwdriver
- Reduced the weight of the Handheld and Field Transceivers (https://feedback.bistudio.com/T157490)
- Decreased the inventory size of binoculars from 3x3 to 2x2
- The sharpened wooden stick can now cause bleeding on targets
- Halved the damage to cooking gear while cooking (https://feedback.bistudio.com/T164266)
- Keybinding menu now has inputs split into several categories to make it easier to navigate (PC)
- Adjusted positions of rifles in the shoulder slots to reduce clipping with the character
- Animations of character symptoms do not conflict with other animations any more
- Added a UI prompt to exit the game credits
- Updated the game credits
- Adjusted the modern compass to be more readable in sunlight
- Adjusted colors of all raincoat-based armbands
SERVER
- Added: cfgeventgroups.xml to define groups of objects to spawn with dynamic events
- Added: Hundreds of static environment objects now have a config-class to be spawned by the server
- Added: "deloot" attribute to events.xml <child> to define the amount of wanted dynamic events loot for a child instead of the default value
- Added: "spawnsecondary" attribute to events.xml <child> to define if the child should be spawning the secondary infected event
- Added: Warning message when a definition in types.xml will be ignored
- Added: Additional dynamic event setup validation and warning messages
- Added: Dynamic events now supports spawning of "dispatch" from proto xmls
- Added: "dispatch" and its children "proxy" from proto xmls now have an additional attribute "dechance", a float value ranging from 0-1 to decide chance of spawning at a dynamic event
- Fixed: Banlist, whitelist and prioritylist were cleared when the accompanied file was failed to be opened by the game
- Fixed: The enableDebug window was not fully displayed in certain resolutions
- Fixed: Random loot spawned by dynamic events would persist after a server restart
- Changed: The game now has an error message and shuts down when it cannot find the world
MODDING
- Added: Not-categorized input actions are now displayed within the "Unsorted" category in the keybinding menu
- Added: CreateFrustum function to Shape class, accessible from script
- Added: Added and exposed Shape::GetMatrix() and Shape::SetPosition() to script
- Added: PrePhysUpdate, IsEvent and IsTag callbacks to AnimCommand so they are usable from any Animal and Infected command
- Added: PrePhysUpdate, IsEvent and IsTag callbacks to AnimCommandBase so they are usable from any Animal and Infected animation command
- Fixed: proxyInfo was never filled in for BoxCollidingResult
- Fixed: Damage from explosions was always falling off in 4 times the range
- Changed: Logic of transition changes while smoking/drying
- Changed: Armbands were redesigned to allow flag variants. Textures were split in halves and renamed.
- Changed: Layout files are no longer cached on Diag exe
- Changed: The game now has an error message and shuts down when it cannot find the navmesh while it is configured to load one
- Changed: Fall off damage from explosion goes linearly from 100% to 0% (from indirectHitRange to indirectHitRange * indirectHitRangeMultiplier)
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Ja einfach weg damit
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Zeile 11
Es gibt kein DZ_Gear.
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Es kommt auf das Modell drauf an, wenn es nicht geht nimmst die Zeile mit rein, wenn zbytek nicht funktioniert dann setzt du "camo".
Wenn es dann immer noch nicht geht ist das Modell nicht dafür erstellt worden.
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Willkommen bei GDZ,
es fehlt:
hiddenSelections[]={"zbytek"};
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MapLink bei GermanDayZ - Die Reisefunktion
(Die Verknüpfung Chernarus mit DeerIsle)
Hallo Community,
lange hat das Team ausgehend von Spielerwünschen an der Verbindung der beiden Karten Chernarus und DeerIsle gearbeitet. Endlich können Überlebende mit dem nötigen Kleingeld von Chernarus nach DeerIsle und zurück reisen und sich Andenken von den Ausflügen mitnehmen.
Reisen zwischen DeerIsle und Chernarus
Entdecke die Reisefunktion und besuche ein Reisecenter deiner Wahl. Du als Spieler kannst über ein Reisecenter deiner Wahl kostenpflichtig (1200-1300 Rubel aktuell) die jeweils andere Karte besuchen. Zum Starten der Reise besuche ein Reisecenter.
- Spieler können ihr gesamtes Inventar von einem Server zum anderen mitnehmen
- 3 Abreisepunkte und 3 Ankunftspunkte pro Karte
- Ausgewählte Items gibt es jeweils nur auf einem Server
- Zahlungsmittel für die Reise sind Rubel (Ingame zu finden)
- Es ist kein Reisen mit Fahrzeugen möglich
Hintergrund:
- Der vorhandene Spieler-Charakter kann nicht mehr durch einen Loginprozess auf den jeweils anderen Server connecten, dieser verbindet sich immer automatisch mit den Server auf dem der Spieler ausgeloggt ist.
- Durch Tod des Spieler-Charakter kann der Spawn ausgewählt werden.
- Mods sind auf beiden Server immer identisch.
- Eine Übernahme des Dogtags ist technisch nicht möglich, dieses wird immer beim Reisen neu erstellt.
Wo?
Diese Karte wird dir helfen die Reisecenter zu finden:
Wieso sollte ich?
Spieler und Fraktionen haben jetzt die Möglichkeit ihren Loot von einer Karte zur anderen mitzunehmen. Das fördert den Handel und Austausch zwischen den Spieler, den Fraktionen und dem Handelszentrum. Ausgewähltes Loot spawnt jeweils nur auf einer der beiden Karten.
Wann?
Reisen ist zu jeder Tag und Nachtzeit mit dem nötigen Kleingeld möglich. Entferne dich schnell vom Ankunftsort! Banditen sind überall unterwegs.
Regeln?
Wie GDZ typisch - sei kein Arsch, nutze die Möglichkeiten
Weitere Infos dazu findet ihr hier: Thread
GDZ wünscht euch schönen Urlaub.
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Online OGG ConverterWandeln Sie mit diesem kostenlosen online OGG-Converter Ihre Audiodateien in das OGG Format um. Indem Sie eine Videodatei hochladen, können Sie auch die…audio.online-convert.com
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Du brauchst noch nicht mal Stereo, die Engine ist für 3D Sound verantwortlich und nicht das Audiofile
Bitte Metallica mit reinnehmen, die sind immer wie Bluthunde wenn es mit Copyright-Verstöße geht
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6 GB in einer PBO / Mod, was ist denn da drin? Etwa DeerIsle 2 ?
Oder doch nur der neue Doctor Strange in 4K zum sharen mit anderen in Steam
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Jetzt fügst du alle paar Tage eine weitere Wunschmod hinzu und beobachtest die Stabilität. Wenn etwas crashed weißt du woran es liegt.