*Angepinnt*
Mehr zu dem Thema findet ihr auch hier:
http://board.germandayz.de/day…llung-%28sweetfx%29-5705/
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Ich bin leider kein Arma 3 Spezialist und kann dir eigentlich nichts weiteres zu der Map sagen.
Vllt hat ein anderer hier mehr Infos dazu.
Dieses Bild zeigt sehr gut wie groß eigentlich die Arma 3 Map "Altis" wird.
Hoffen wir das irgendwann nach dem Release eine gut funktionierende DayZ-Mod auf der Map entstehen wird!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=529713577099705
Quelle: http://blog.moricky.com/
Vollständiger Changelog zum kommenden Patch wurde veröffentlicht.
Es handelt sich mittlerweile um die Versionsnummer 1.8
Veröffentlichungsdatum wird 07/09/2013 - 14/09/2013 angegeben!
Morgen folgt ein Blogeintrag mit deutscher Überstetzung dazu.
Neu zu dem bisherigen Changelog sind folgende Punkte:
[li][NEW] - Vehicle - UH1H_DZ2 with Desert Skin.[/li]
[li][NEW] - Crafting system implemented (All recipes must be discovered by crafting).[/li]
[li][NEW] - Fishing has now been added.[/li]
[li][NEW] - 1 new food item, 1 New melee weapon, New fish models.[/li]
[li][NEW] - Crafted Traps. (Punji Trap, Tripwire (Cans), Tripwire (Decoy), Tripwire (Flare), Tripwire (Smoke), Tripwire (Grenade), Bear Trap (Grenade), Bear Trap (Flare), Bear Trap (Smoke))[/li]
[li][NEW] - Crafted Medical. (Makeshift Bandage, Makeshift Splint (Wood), Makeshift Splint (Metal), Bloodbag (Transfusion Ready))[/li]
[li][NEW] - Crafted Weapons. (Nailed Bat, Barbed Wire Bat, Sledge Bat, Batchete, Chloroform Rag, Makeshift Machete, Makeshift Sledgehammer)[/li]
[li][FIXED] - Removed benches in the middle of the NWAF barracks entrance.[/li]
[li][FIXED] - Loot will now be more random within the weaponholders. (We wont allow two items of the same type in each pile)[/li]
[li][FIXED] - Medical actions performed in vehicles now work properly.[/li]
[li][FIXED] - BIS_Effects AirDestruction bug that sets the world on fire.[/li]
[li][UPDATED] - Land_Mil_Guardhouse Now spawn's a max of 3 zeds down from the default of 6[/li]
[li][UPDATED] - Players may now administer antibiotics to other players[/li]
[li][UPDATED] - Players may now switch seats while in a helicopter (back seat, gunner, pilot).[/li]
[li][UPDATED] - Removed non SD mags from SD weapons, Removed SD mags from non SD weapons. (weapon configs)[/li]
[li][REMOVED] - Removed ArmA 2 squad command menu (0-9 or F1-F12)[/li]
Update:
[li][NEW] - 1 new food item (Twinkie - a rare find only at the supermarket).[/li]
[li][NEW] - Crafting system implemented (All recipes must be discovered for crafting, Blueprints do not exist.).[/li]
[li][NEW] - Access unconscious player's gear. (no humanity loss for knocking players unconscious)[/li]
[li][FIXED] - Removed benches in the middle of the NWAF barracks entrance.[/li]
[li][FIXED] - Loot will now be more random within the weaponholders. (We wont allow two items of the same type in each pile of loot)[/li]
Red mal mit Opti, er hatte die nächsten Tage auch sowas vor
schon seit 2 Wochen in unseren Download-Bereich zu finden
Rollback 17:32 Uhr eingespielt
Spieler: mr kenny gebannt
Wir haben gestern zu viert in 2h alles erreicht was aktuell möglich ist,
nur die undergrundbasis am tiefsten punkt der Map könnte noch etwas ausgebaut werden.
für Insider:
Die IP vom 1.2 ist zugleich auch ein 7DTD Server
Das Spiel limitiert aber die max Spieler auf 4.
[img width=700 height=369]http://puu.sh/3YleB.jpg[/img]
14 civilian zombies, and 1 more RACS law man.... will put together some pics/vids this week.
Test Package is going up now... Join the google plus dev group if you want to participate:
~20 New Zombies (Sahrani Citizens, RACS, Policia, US Spec Ops)
~20 added Vehicles (MV22, Mi17Civ, MH60S,C130)
- BRAND NEW Vehicle Skins (original works) (UN, RACS, Black Ops Variants of UH1's Mi17's and C130's)
~200 new weapons
- New GUI
- New HUD
- New Menu's
-New Lobby (not in for testing)
- Added Mechanics & Fixes
- Improved Crafting
- Self Bloodbagging
- Animated Wrecks with random Radio Distress Calls
- 3 types of Wrecks (soon to be 14+ or so) )
- Wreck specific loot, (UN, NATO, US)
- RACS Vehicles
- US Black Ops Air Vehicles
- ENTIRELY reworked loot tables
- ALL DayZ Official Mod Community Assets (But NO early access to the ones we helped finish for the official mod ;P
- ALL NEW ORIGINAL Crafting assets and inventory items!....
AND LOTS MORE!!!!!!!!!
[img width=640 height=362]http://i.imgur.com/n2eh3WPl.jpg[/img]
[img width=700 height=429]http://i.imgur.com/oqAOgVu.jpg[/img]
[img width=640 height=468]http://i.imgur.com/p2cJ0v9l.jpg[/img]
[img width=640 height=539]http://i.imgur.com/UPAcfnxl.jpg[/img]
[img width=640 height=379]http://i.imgur.com/9kXoHPpl.jpg[/img]
[img width=640 height=344]http://i.imgur.com/AiW4niUl.jpg[/img]
[img width=640 height=344]http://i.imgur.com/cZtdKYHl.jpg[/img]
[img width=640 height=344]http://i.imgur.com/B6hiI0al.jpg[/img]
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[img width=700 height=376]http://i.imgur.com/2YAXOfu.jpg[/img]
[img width=640 height=382]http://i.imgur.com/roI0J2Bl.jpg[/img]
[img width=640 height=344]http://i.imgur.com/iduTtfJl.jpg[/img]
[img width=640 height=382]http://i.imgur.com/SfYPjQFl.jpg[/img]
[img width=620 height=388]http://media.moddb.com/cache/i…013-07-04_05-50-44-36.jpg[/img]
[img width=620 height=388]http://media.moddb.com/cache/i…013-07-04_05-50-49-15.jpg[/img]
[img width=700 height=525]http://i.imgur.com/dnzERNI.jpg[/img]
Gebt mir eure Ingamename und ich setze euch zurück
Ein Wallpaper für Survivor die sich die Entfernungen einfach nicht merken können
Epoch Base Building Mod Erweiterung (Arbeitsversion)