Auf ne Antwort kannst du warten bis du schwarz wirst bei battleye schreib lieber gleich Bohemia an die antworten auch (so war es zumindest bei mir ) .
Das sollte in deiner E-Mail alles vorhanden sein : Hello,
> >
> > please send us the following information:
> >
> > - your Steam account's username and email address as shown in Steam
> > application (run Steam, click on "Steam" in the upper part of the window
> > and then click on "Settings")
> > - screenshot or crisp, clear photo of the CD key
> > - screenshot or crisp, clear photo of the purchase receipt
> > - screenshot of the "CD key in use" error message
> > - screenshot of your public IP address as shown on this page:
> > http://www.whatismyip.com/
> > - when did "CD key in use" happen for the first time
> > - tell us which country are you from, please
> > - if you didn't buy it directly from Steam, tell us where did you
> > purchase the game, please (web address of the shop is ideal)
> >
> >
> > Please do not crop any images. Send them as they are.
> >
> > For taking screenshots, please download and use FRAPS, it is a free tool
> > and easy to use:
> > www.fraps.com
> >
> > Please send all the information as email attachment. We will decide if
> > you are eligible for a new key or not, in other words I cannot promise
> > you anything because in the EULA (End User License Agreement), it is
> > clearly stated that you are responsible for protecting your CD key.
Es dauert ein wenig bis eine Antwort kommt aber es passiert wenigstens etwas.
In der letzten Mail von Bohemia stand drin das mein key von keinem anderen benutzt wird und sie bei Battleye nachgefragt haben , Battleye aber sagt mein Key ist nicht gebannt was aber noch immer der Fall ist .
Also erwarte nicht auf anhieb zuviel ,bei denen braucht man geduld