Namalsk changelog 0.74

• Added: A portable solder to 'IndustrialNamalsk' loot table (low spawn chance)
    Added: Ability to repair broken NVG, radios and GPS (you need toolbox + solder + 2 pieces of broken equipment)
    Added: Models for broken GPS, radio and NVG (so you can recognize them lying on the ground - exemplary picture here )
    Changed: Increased chance for dropping 'ItemBloodbag' from killing a bloodsucker
    Changed: Existing files in ns_dayz\code to support newest DayZMod's update changes (1.7.5.1)
    Changed: Working GPS and NVGs are no longer lootable (only broken ones are, working pieces removed from existing loot tables)
    Changed: Temperature script change - flying in helicopter above water, riding boat, etc. no longer affects negatively your temperature with water factor (only swimming does)
    Fixed: 'BrokenNVGoggles' no longer has binoculars model
    Removed: 'huntingrifle' (CZ550) from the no-sniper rifles loot scheme
    Removed: 'ItemWire' from 'IndustrialNamalsk' loot table

Added: New weapon VSS Vintorez (class name 'VSS_vintorez_DZN') into 'MilitarySpecialNamalsk', 'MilitarySpecialNamalskWinter', 'MilitarySpecialNAC', 'MilitarySpecialNACER7' loot tables + correct ammo into 'militaryNamalsk' and 'militaryNAC' (note: this weapon is not available in no-sniper rifle loot scheme)
    Changed: Some weapon classes to counter DayZMod's newest banning ('MakarovSD' -> 'MakarovSD_DZN';'AKS_GOLD' -> 'AKS_GOLD_DZN';'AK_107_GL_pso' -> 'AK_107_GL_pso_DZN';'AKS_74_UN_kobra' -> 'AKS_74_UN_kobra_DZN';'RPK_74' -> 'RPK_74_DZN';'Saiga12K' -> 'Saiga12K_DZN';'G36_C_SD_eotech' -> 'G36_C_SD_eotech_DZN';'MG36' -> 'MG36_DZN';'BAF_L85A2_UGL_ACOG' -> 'BAF_L85A2_UGL_ACOG_DZN')

http://www.youtube.com/watch?v…o&feature=player_embedded

Einmal editiert, zuletzt von Adebar ()

• •Es gibt kein NVG's und GPS mehr

•Die Modelle von den defekten NVG, GPS und Radio wurde überarbeitet (Modell klick)

•Es gibt jetzt "Solder (Lötzinn)" mit denen man NVG und GPS reparieren kann (man braucht Toolbox + Solder + 2x defektes NVG oder GPS)

•Neue Waffe : VSS Vintorez

•Die Medical Boxen wurden verkleinert

•Die Temperatur sinkt jetzt nicht mehr, wen man mit einem Helikopter über Wasser fliegt oder mit einem Boot fährt