Experimental Update 1.04.151974

  • Hallo Überlebende,

    Wir haben ein neues experimentelles Update veröffentlicht, das einige Hotfixes enthält. Teilt uns alle Fehler mit, die Ihr findet


    FIXED:

    Behoben: Client Fehler im Hauptmenü

    Behoben: Trinken an Wasserpumpen kann zu Charakter-Cholera führen (T141169)

    Behoben: Das HUD im Spiel konnte während der Eingabe im Chat verschwinden

    Behoben: Gegenstände konnten durch den Boden geworfen werden

    Behoben: Korrekturen für Granatentexturen

    TWEAKED:

    Optimiert: Die Bewegung geworfener Gegenstände wurde verbessert

    Optimiert: Die Bewegung geworfener Gegenstände ist reibungsloser

    Optimiert: Das spawnen bestimmter fehlerhafter Objekte auf dem Infizierten wurde deaktiviert

    MODDING:

    Behoben: logoSmall in der Mod-Präsentation (mod.cpp) wird jetzt korrekt geladen


    ORIGINAL:

    Spoiler anzeigen

    Hello Survivors,

    we have a new Experimental Update going live, including some hotfixes. Let us know of all bugs you encounter!

    Patchnotes

    NOTES

    • It is highly recommended to use the Steam client option to verify the integrity of the local game cache to avoid corrupted data and control issues after downloading this update.
    • Consider de-fragmenting your HDD after downloading large updates.
    • In case of problems, please check the Bohemia Interactive support F.A.Q., DayZ F.A.Q., or BattlEye F.A.Q.
    • You can help us to further improve the game by posting your feedback on the Feedback Tracker.

    GAME

    FIXED

    • Fixed: Client error in main menu
    • Fixed: Drinking from water pumps could give character cholera (T141169)
    • Fixed: In-game HUD could disappear while typing in chat
    • Fixed: Items could be thrown through the ground
    • Fixed: Fixes for textures of grenades

    TWEAKED

    • Tweaked: Improvements to movement of thrown items
    • Tweaked: Movement of thrown items is smoother
    • Tweaked: Disabled spawning of certain glitched items on the Infected

    MODDING

    • Fixed: logoSmall in mod presentation(mod.cpp) now loads correctly